30.7.11

Butikktips: Crate & Barrel



Den amerikanske butikkjeden Crate & Barrel er blant favorittene mine når jeg skal shoppe i USA. Vanskelig å få med seg store møbler hjem selvsagt, men de har også utrolig mye lekkert tilbehør til hus og hage. Og så kan man få mange ideer fra nettsiden og "stjele stilen" med møbler og ting fra norske butikker ;) Crate & Barrel sender for øvrig til Norge.




Den hvite sofaen på bildet over her likner jo veldig på sofaen Karlstad fra IKEA? (Vi har Karlstad i svart).





Under vignetten Rooms & Ideas og Create the Look på nettsiden finnes en del fine inspirasjonsbilder av hele rom, med bilder av de forskjellige tingene under.

Crate & Barrel selger blant annet kjente og kjære merkevarer som Kitchen Aid, Bodum og Marimekko.





Noen av mine Crate & Barrel favoritter... 


Ha en fortsatt strålende julilørdag! :)

3 comments:

  1. Oj så lekkert! Dette var ein stil som eg gjerne kunne kopiera også :)

    Blitt nåke vestlandstur?

    Klem Eli

    ReplyDelete
  2. Det var helt min stil! Fantastisk vakkert! Takk for tips :)

    Ang kokosen, jeg skal ringe tanta mi som driver butikk, så kan jeg svare deg :)

    Riviera Maison har egen butikk i 4. etasje på Steen&Strøm i Oslo. Hvis ikke har Confetti på Jessheim Storsenter en egen avd med RM.

    Eva Solo tingene kan du handle online på www.evasolo.no. Så slipper dere å reise land og strand rundt, varene kommer i posten og det er no fuzz... hihi!

    I dag er det så nydelig vær, vi har kosa oss masse og mer skal det bli :)
    Ønsker deg en nydelig helg!
    Klemklem

    ReplyDelete
  3. Vilken jättefin blogg med mycket härlig inspiration!

    Ha det bra!

    Kram Pernilla

    ReplyDelete