18.7.11

IKEA smugtitt



Nå er det vel ikke lenge til den nye IKEA-katalogen dumper ned i postkassen. På nettsiden IKEA Fans fant jeg smugtitt på hva vi kan forvente. Ut fra disse bildene ser det ut til at det blir en del sterke farger som lilla og grønt, men også de typiske nordiske, duse fargene.




Franske Côté Maison har enda flere bilder fra den nye katalogen.




Selv har jeg et elsk-hat forhold til IKEA, synes kjeden har mye som jeg absolutt aldri i mitt liv kunne tenke meg å kjøpe. Og det mest irriterende er at man på en tur til IKEA kan regne med at mye av det som er på handlelisten ikke er på lager akkurat da. En gang bodde vi et halvt år uten dører på klesskapene fordi fabrikken i et land langt borte hadde brent ned...



Men samtidig er det ikke fritt for at IKEA er en grei butikk for en del basisvarer. Og sist vi kjøpte sofa, var det en Karlstad jeg likte best, selv om vi egentlig hadde tenkt å spandere på oss sofa fra en dyrere butikk.

Hva synes dere om IKEA-nyhetene?

4 comments:

  1. Spennende med IKEA-news ;)
    Ser de får nattbordet med rokokko-aktige bein i hvitt! Herlig!! Har bare hatt det i svart og gult før.
    Spennende og ny blogg dette her ser jeg! Nå skal jeg kikke litt rundt :)

    Hilsen fra Stines Hjem - Livet på landet

    ReplyDelete
  2. Hei
    Fant bloggen din hos en annen, kjempekoselig blogg du har:-) Tror jeg har et lignende forhold til Ikea, synes det er mange kjekke ting men ønker ikke et Ikea hus. Bollen du har kjøpt på bolia var KNALLfin:-)

    Jeg legger meg til her hos deg så titter jeg innom igjen.

    Klem fra Annfrid

    ReplyDelete
  3. Jeg må liksom innom Ikea iblant, men det er mest småvarer som blir med hjem...
    Likte godt det nattbordet eller hva det er, med frostet glass og tre rundt!
    Spennende med nyheter og snart katalog i posten...
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  4. Eg synest at det som er mest irriterande med Ikea er at eg alltid kjem ut med mykje meir enn eg hadde tenkt, men det er vel helst min egen feil ;)

    Ellers så har Ikea mykje kjekt, og det er til overkommelige prisar.

    Klem Eli

    ReplyDelete