12.8.11

Ja til ruter!



Nå er Lexington Fall 2011 her og jeg liker det rustikke temaet de har valgt, "Loft Living in New York".  



Fra New England-kysten har de altså beveget seg til et loft og et tak i tjukkeste Big Apple. Høstkolleksjonen er som forventet mye røffere enn sommerkolleksjonen, men det er heldigvis fortsatt mye blått og hvitt, som er de velkjente "signaturfargene" til Lexington. 



En fargekombinasjon som jeg elsker!  Fikk en a-ha opplevelse da jeg så bildene, om at jeg også elsker ruter! Kan det være trygghetsfølelse rutene fremkaller i meg, fra minner om barndommens kjøkkenduker? Eller så kan det være at rutene gir meg assosiasjoner til barske tømmerhoggere? Mulig jeg legger en Lexington blårutete skjorte til mannen i mitt liv i handlekurven da, i tillegg til stoffservietter og duk, hihi...



Hva synes du om Lexingtons høstkolleksjon? (Alle bilder er fra Lexingtons nettside).

Ellers er jeg kjempeglad for at så mange vil være med på min aller første Give Away! Det er fortsatt lenge til trekning og bare å slenge seg på for den som ikke har gjort det ennå :)

Fin fredag til alle dere! :)

11 comments:

  1. Jeg er ikke så veldig rutete av meg, men dette var veldig fint! Så kult med de mursteinene bak :) Fin inspirasjon!

    God helg!
    Klem fra Stine

    ReplyDelete
  2. e er heller ikke så rutete av meg, men dette var faktisk utrolig lekkert !

    ReplyDelete
  3. åh... Lexington har så mye fint ;)
    Der kan man alltid ha lyst på noe fra...
    Ang Jude så var det på en måte i forbindelse med jobb jeg fikk meg en date ;) og litt flaks .
    Det ordner seg for Snille Piker ;)
    Heldigvis.
    Han var superkjekk og absolutt verdt en tur til London.
    Ha en strålende helg.
    Klem.

    ReplyDelete
  4. Jeg elsker Lexington! Har altfor mye, selv om det aldri kan bli nok igrunn... hihi!

    Ønsker deg og dine en fabelaktig helg!
    Kos dere og nyt sommersolen :)
    Go'klem fra Maia

    ReplyDelete
  5. Nydelig kolleksjon, selv om jeg ikke er helt klar for at det er høst enda.. Tviholder på sommeren og alle de lyse farger enda litt til ;)

    Ha en flott dag.

    ReplyDelete
  6. Jeg er også kjempeglad i ruter... dette så knallstilig ut! Gjennomført og klassisk! Klem J.

    ReplyDelete
  7. *Sukk* der kunne eg godt kosa meg ein haustkveld ja :) I Herr Fryd sin armkrok. Det var lekkert, med forskjellige mønster i matchande fargar, og dei mursteinane og gresskara, likar det!!

    No har me ei lita pusefrøken med eit ferskt vepsestikk i lippa, stakkar kor ho grein... Måtte skremma Herr Fryd ut av dusjen så eg fekk hjelp til å ta ut brodden. No ligg ho og søv. Det er fredag kveld og Herr Fryd skal være vakt fram til kl. 24 på ein skule rett oppi her sidan det er fotballturnering, Storebror er gått opp på fotballbanane for å sjekka stemningen og Lillebror er ute og leker vannkrig. Her sit eg då, og koooser meg med fuglekvitter og solskinn - mutters butters aleine *nyte*.

    Ha ein gooood fredagskveld, MM :)

    ReplyDelete
  8. Dette va stilig :)
    Ønsker deg en top helg :)

    ReplyDelete
  9. Jeg ELSKER Lexington ♥
    Og spesielt på høsten!
    Fargene, mønstrene og det herlige fra naturen, elsker sammensettingen;))

    Ha en finfin helg!

    Klem Line

    ReplyDelete
  10. Kjempekoselig:)
    Ønsker deg og en fortreffelig helg:)
    klemklem på deg

    ReplyDelete
  11. Så mye flott det var i høstkolleksjonen;) elsker disse enkle fargene, at det blå og hvite går igjen. Det var faktisk ganske kult med ruter!!
    Klem fra størstepia

    ReplyDelete