15.8.11

Skal, skal ikke...



Ja det er spørsmålet. Skal jeg kjøpe Fay White fra Green Gate, eller ikke? Lurer nemlig på å bestille noen lattekopper, skål, noen fat og hvem vet hva annet som kan havne i handlekurven ;) Er tingene like fine i virkeligheten som på bilder? Regner med at det er mange av dere Green Gate fans der ute i bloggland som kan svare meg på det? :)



Sannheten er at før jeg begynte å surfe på interiørblogger hadde jeg knapt hørt om Green Gate. Er det noe vi (dessverre) ikke "trenger" å fylle skapene våre med mer av, så er det serviser og "nips". (Ihvertfall ikke etter jeg oppdaget Ib Laursen og "gikk på en rosa servise-smell" i sommer...) Hvis du spør husets mann, svarer han garantert at vi er mer enn godt nok utstyrt nå, på servisefronten. Men så har jeg oppdaget Fay da og jeg er jo så glad i blått og hvitt...


Green Gate kan kunsten å vise på bildene sine hvor godt Fay passer inn i både sommer- og vinterinteriør... Jeg likte de Fay pleddene! (Alle bilder er lånt fra Green Gate's nettside).

Ellers velkommen til alle mine nye lesere, jeg er såå glad for at dere titter innom!! Ha en superduper mandag! :) 

12 comments:

  1. Heisan! Greengate er kjempefint. Har selv noen lattekopper i beige med polkadotter - kjempefine! Et tips fra meg er å kjøpe tallerkener og div. i hvitt el. lignende basis farge og supplere med forskjellige kopper, skåler og mugger etter humør. Min erfaring er at vi liker å skifte ut litt og fornye, men det kan være greit å slippe å fylle opp skapene..
    Ellers takk til deg også for koselige tilbakemeldinger, det hadde ikke vært det samme å blogge uten bloggvenner :-)

    ReplyDelete
  2. Jeg har sett den muggen `live` i alle fall, og synes den er NYDELIG!!
    .....som det meste fra Greengate :)

    Ha en fortsatt fin uke!

    Klem Nina

    ReplyDelete
  3. Hi, wow I love the GG stuff, your pics are gorgeous, hughs Anja

    ReplyDelete
  4. Dette mønsteret fra GG er så utrolig vakkert og det skulle jeg gjerne hatt selv også. Dessverre var ikke dette mønsteret kommet da jeg begynte å samle på GG og nå synes jeg ikke jeg kan ha flere mønstre. Herlige bilder fra GG, jammen er de flinke til å skape stemninger :-)

    Ha en fin dag!

    Klem
    Netta

    ReplyDelete
  5. de er sååå flotte :) har også sett dem i rødt.
    eg samler på sophie conran classic white og syntes det er bedre å ha en nøytral basis og deretter supplere med annet i form av mugger, gjerne en skål, eggeglass og gjerne noen kopper. fikk litt dilla på gg sine lattekopper i beige med hvite prikker for litt siden ;)

    ReplyDelete
  6. Jeg kan vel ikke kalle meg en stor fans, men synes det er nydelig. Jeg også sett det på en butikk og der kom min søster med juleønsker:-) på akkurat det serviset.

    Lykke til med valget:-)

    Klem fra Annfrid

    ReplyDelete
  7. Jeg har kun sett dette serviset på bilder, men syntes det ser nydelig ut!
    Lykke til med ditt valg!

    Ha en fin dag:)

    Klem Tove

    ReplyDelete
  8. Det er vakkert. Jeg er en ihuga Greengatefan, og har mange forskjellige lattekopper. Det synes jeg personlig er nesten minst like fint, usystematisert- men så passer det likevel så godt sammen. Muggen er skjønn, en venninne av meg har den. Å samle på Greengate er ingenting å lure på, det er kvalitetsvarer. Bruker mine lattekrus hver eneste dag, og har foreløpig etter noen års bruk, ingen kopper med skall! Kan ikke annet enn å like det. Lykke til, til høsten kommer det _enda_ mer nytt og lekkert! :) Klem fra Tonje

    ReplyDelete
  9. Skal.... skal skal skal :D Eg kjøpte dette til mamma i bursdagsgåve - og dei er minst like fine live som på bilder! Den blå mugga hadde me raude roser frå hagen i, vart kjempe fint :) Men er enig med Heidi at det kan gjerne vera lurt å basis i kvitt og så supplere etter humør.

    Klem Eli

    ReplyDelete
  10. jeg har sett det mange ganger og har deler av det selv - og JA det er akkurat like fint i virkeligheten! Go for it!! Klem J.

    ReplyDelete
  11. Heisann!
    Takk for hyggelig kommentar :) La meg til hos følger hos deg for du har så mye fint å vise frem! FIkk øye på bringebærterten du har posta tidligere. SÅ utrolig herlig ut...må prøves! Er i godt bakehumør om dagen så det må prøves :)

    Det er ikke lett å vite hva man skal velge av farger og innredning..litt planlegging etterfulgt av prøving og feiling blir nok bra etterhvert :)
    Håper du har en fin kveld!
    mvh bergfrua

    ReplyDelete
  12. De er vakre de fra GG. Jeg vurderete de selv, men avsto pga skapplass.. hihi!

    Fabelaktig start på uken ønskes deg og dine. Her blir det full fres fram til helgen. Men nå er det blogging og kos, før joggeskoene knytes på og frøkna skal ut å løpe.
    Smil og klem

    ReplyDelete