7.9.11

Paris, je t'aime



Gjett hva jeg fikk til bursdagen min i sommer? Kjærestetur til Paris! Ingenting er bestilt ennå, men barnevakt er avtalt for en langhelg og det er jo det aller viktigste å ha i boks :) 


Paris er virkelig romantikkens by for oss, siden bryllupsreisen startet der for seks år siden (og fortsatte på den franske rivieraen). I tillegg gikk vår aller første ferie sammen til blant annet Frankrike. Ah, jeg elsker alt fransk! Maten, shoppingen, sightseeing - man slipper jo aldri opp for severdigheter der!



Men mest av alt skal vi kose oss mye med god mat og vin :) Jeg er spent på om vi kommer oss avgårde i høst, hvis ikke venter vi nok til våren. 

Dessverre fant jeg ikke noen av bildene fra bryllupsreisen, så da blir det i stedet inspirasjonsbilder fra We heart it.

Har du noen reiseplaner eller drømmer om å dra et spesielt sted? :)



16 comments:

  1. Så heldig du er, det er alltid kjekt å ha en tur å se fram til.
    Her i huset går hele familien å gleder seg til London tur i Oktober.

    Klem

    ReplyDelete
  2. Paris in my ♥



    Nyt Paris, nyt fri og hverandre! ( Våren er jo vakker i Paris..!)

    ReplyDelete
  3. Heldiggris! Paris er jo bare så koselig, romantisk ikke minst! Lengter tilbake når jeg ser de fine bildene. God tur etterhvert!

    ReplyDelete
  4. Hvis du ikke har vert i Paris på høsten før, må du det. Byen er helt magisk, og i sitt rette element på denne tiden av året. Herlighet, jeg er så misunnelig at jeg kjenner at jeg blir grønn

    ReplyDelete
  5. Åh så deilig med en langhelg i verdens vakreste by!
    Både høsten og våren er fine tidspunkt å dra på.

    Jeg elsker Paris jeg og, og har vært der mange ganger.
    Om bare par uker skal jeg bo kun en liten togtur unna Paris, i en hel måned:) Gleder meg!
    Klem

    ReplyDelete
  6. åååååååååååååååå, heldiggris!!! Så flink kjæreste du har da!!

    ReplyDelete
  7. Så heldig!!!! NYYDELIGE bilder :) Har aldri vært der før, men har en liten anelse om at det er passelig romantisk ;)

    Klemmer

    ReplyDelete
  8. Jeg har store planer om å ta med meg Mannen på en lang-wekend til vinteren eller våren! Tror kanskje det blir Paris, vi har alltid snakket om å reise dit.

    ReplyDelete
  9. Ååå, så fine bilder -og for en flott langhelg!
    Drømmer om å oppleve Paris jeg også.. Før eller senere skal vi nok det!
    Vi reiser stort sett til USA på ferier, men lurt å ta noen småturer litt nærmere også :)

    Gleder meg til å se bilder fra turen :)

    ReplyDelete
  10. ååå
    LUCKY YOU :)

    eg har vore i Paris ein gong, og det gav meirsmak! håpar det ikkje blir alt for lenge til me kan reise tilbake...

    i haust får eg ta til takke med kjærastetur til Bergen, kombinert med interiørmessa ;)

    håpar dagen er fin!

    -klem

    ReplyDelete
  11. Heldige deg - snill mann du har!! Jeg har ikke vært der - da må du blogge om turen!!!
    Heidi :)

    ReplyDelete
  12. Nydelige bilder:) Må være verdens beste kjærestegave du har fått:)

    Klem, Pernille

    ReplyDelete
  13. Gratulerer med bursdag og flink kjæreste! Paris er en herlig by som har mye stemning å by på! Var der for 1,5 år siden, men fikk lyst på en ny tur nå når jeg så bildene her...

    Kjempefin blogg - følger deg gjerne videre:)

    Takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Ha en deilig helg!

    ReplyDelete
  14. Hei, dette innlegget har eg gått glipp av. Korleis i alle dagar har det gått til? Men for ei bursdagsgåve, trur eg må senda herr fryd på opplæring til minutt mannen :) No har eg "likt" dette innlegget på facebook! Du er god!!

    Angåande stillhet - eg er heilt enig. Det er så godt det... Om onsdagen når eg har fri så kan eg av og til berre sitta og sjå :) Det aller beste eg veit, er når me er på naustet til foreldra mine på Bømlo. Der er det HEILT stille, og eg kan sjå rett ut i havet. Ok... ein kan gjerne høyra havduren, men det er ikkje støy på samme måte som trafikk. Det er heilt fantastisk!

    Ha ei herlige helg :)

    Klem Eli

    ReplyDelete
  15. herlige franske stemningsbilder og lucky u:)

    ReplyDelete