6.12.11

I Love Day Home





Noen inspirasjonsbilder i dag... Elsker alt på disse bildene fra Day Home.
Klassisk og samtidig litt røft. 



Foto: Day Home

Er veldig glad i svart-hvite bilder i svarte rammer, som vi har over sengen vår. Har planer om flere i andre deler av huset også, blant annet på en bildelist i kjelleren.

Gleder meg til å få den svarte Day Home lampeskjermen som jeg klikket hjem fra en nettbutikk i forrige uke. Den skal være på en bordlampe, som jeg ennå ikke har funnet ;) Som skal stå på et lite bord ved siden av sofaen i kjelleren. Dere skal selvsagt få se når alt er på plass!

PS: Vinneren av bakeboken Love, Manuela publiseres onsdag kveld, siden jeg er på jobbreise akkurat nå.

En super tirsdag ønskes deg og dine! :)



8 comments:

  1. Hei søteste Gro!
    Day Home har altfor mye fint ;) Love it!

    Koose deg på tur!
    Fabelaktig tirsdag til deg, her er det siste innspurt på årsforhandlinger på jobben før jeg kan slenge bena på bordet og slappe av og kose meg resten av desember :)

    klem

    ReplyDelete
  2. ..jeg er også veldig glad i Day : )
    Og i sort/hvitt bilder i sorte rammer! Fiint!

    Ha en fin dag,
    KLEM

    ReplyDelete
  3. Da er vi to! Så utrolig flott! Skulle hatt en klipp og lim funksjon på interiør,da hadde jeg benyttet meg av den her, mer snasent blir det ikke!Fin førjulstid til deg!

    ReplyDelete
  4. Kjempe fiiiint, har mye Day home i puter og den slags. Liker bildene veldig godt. Har en kul giveaway på siden min, meld deg gjerne på! Klem

    ReplyDelete
  5. Helt enig med deg...liker stilen...lekkert....vil ha:)
    ha en fin kveld..

    ReplyDelete
  6. Og jeg er SÅÅÅ enig!!
    Røft og lekkert;)

    Klem Line

    ReplyDelete
  7. Herlige bilder du deler i dag! Day Home er jo berre heilt fabelaktige på design, dei har så mykje lekkert.

    God jobb reise!

    Klem Eli

    ReplyDelete