27.12.11

Lekkert, dansk julehjem




Noen inspirasjonsbilder i dag, fra et dansk hjem. Har sett at bildene er vist før den siste tiden, både i Bonytt og på andre blogger. Men flott interiør kan man jo ikke vise for ofte, eller hva? :)




Elsker det meste i dette huset! Ikke minst hvordan det er pyntet til jul. 
Sjekk det svarte bordet bak sofaen! Me want :)




Elsker kontrastene mellom lyst og mørkt. 
Og fikk virkelig lyst på et lite tre i en svær, orientalsk sølvurne.




Hvitt kjøkken blir aldri feil i min verden!

Kilde: Bo Bedre

Håper du fortsatt har en strålende romjul :)



16 comments:

  1. M-m-mmmm! Thank you for sharing!! Eg har ikkje sett desse bileta før - og digger dei big time! Me want it all, dette gjekk rett heim hos meg ja. Det er så super lekkert når alt er kvitt, og kontrastane til svart og den lille orientalske tvisten - då er eg solgt eg altså... Desse må eg lagra i inspirasjonsmappa mi.

    Klem klem klem!

    ReplyDelete
  2. Nydelig!

    God jul til deg og dine, mange fin julebilder nedover her. Ser det er lenge siden jeg var på nett.

    Stor klem fra Annfrid

    ReplyDelete
  3. Ahhh så lekkert!! Disse bildene kan ikke vises for ofte nei <3 Ønsker deg og dine fortsatt herlige romjulsdager! Juleklem fra meg

    ReplyDelete
  4. Et lekkert hjem det der ja! Drømmer meg vekk.. God bedring til deg og, håper du blir fort frisk igjen!

    ReplyDelete
  5. For ett vakkert og inspirerende hjem :) Helt meg!

    Ønsker deg en fabelaktig romjulskveld :)
    Stor klem fra
    Maia

    ReplyDelete
  6. elsker dette hjemmet, utrolig lekkert og veldig inspirerende. ha en fortsatt fin romjul. klem Helen

    ReplyDelete
  7. Dette kan jeg definitivt klikke et stort "liker" på. :)

    ReplyDelete
  8. Desse bildene er til stoor inpirasjon ja. Er også veldig glad i kontrastar mellom lyst og mørkt (helst svart).
    -May Brit-

    ReplyDelete
  9. Wow, nydelig!
    Mye inspirasjon!
    Og de herlige ungene dine under her!*smelt*
    ha en god kveld!
    Klemmer

    ReplyDelete
  10. Dansk interiör på sitt bästa! När jag ser dessa bilderna så tänker jag tillbaka på vårt förra hus som vi renoverade precis innan vi flyttade. Det påminner litegrann om det nämligen...
    Älskar kontrasten mellan det vita och svarta!

    Hoppas allt är bra med er och att ni njuter för fullt av den sista julen...

    Önskar dig och dine ett riktigt gott nytt år...
    Merry everything and happy always!
    Kram Joy

    ReplyDelete
  11. Vakkert!!!

    Takk for alle dine koselige kommentarer gjennom året som snart er over, og jeg håper vi blogges mye i det nye året som ligger foran oss!

    GODT NYTT ÅR!

    Stor klem,
    Anette Willemine

    ReplyDelete
  12. Et nydelig hjem, kjøpte november utgaven av danske bo bedre da jeg var der og så mye finere bildene var i det(var litt finere i fargene og litt flere enn i det norske bladet) Grattis med 300 =))

    Klem

    ReplyDelete