26.1.12

Stylistens hjem




Litt interiørinspirasjon i dag... 




Bildene er fra den svenske stylisten Daniella Wittes hjem,
som er på trykk i Sköna Hem nr 2/2012.




Moderne, klassisk og litt røft på samme tid.




Nyanser av svart hvitt, grått og litt brunt overalt. 




Jeg elsker hvordan det brune tregulvet skaper 
en lekker kontrast til de hvite veggene.



Alle foto: Daniella Witte / Sköna Hem / Collager Myke minutter


Håper du har en finfin torsdag så langt! :)



Some inspiring photos from a Swedish home today.
Love the black, white and grey.


18 comments:

  1. Lekre og inspirerende bilder!! :)

    Fin torsdag til deg også;)

    Klem

    ReplyDelete
  2. Inspirerendes &herlige bilder..
    En fin torsdag til deg og..jeg skal ut i forening i kveld.det er alltid kos!!
    Klem:)

    ReplyDelete
  3. Det var noen flotte bilder... Herlig med slike inspirerende inntrykk mens jeg sitter her å venter på at teen skal trekke ferdig :)

    Fin torsdag til deg også :)

    ReplyDelete
  4. RÅFLOTT o utrolig inspirerende!
    Her kunne jeg flyttet rett inn!!!

    Super torsdag til deg!
    Klem

    ReplyDelete
  5. Vakkert!! Fikk nesten litt lyst på lange lyse gardiner jeg....
    Fin-fin torsdag til deg!!
    Klem Heidi :)

    ReplyDelete
  6. Virkelig nydelig :) Fikk veldig lyst på et slikt kjøkken merker jeg.
    Strålende torsdag til deg
    klem Jane

    ReplyDelete
  7. Så lekkert!! Jeg skulle gitt litt av hvert for å hatt et hus med en sånn murvegg <3 <3 Ønsker deg en fortsatt fiin dag! Klem fra meg

    ReplyDelete
  8. For et flott hjem! Herlig fargepalett, fine sammensetninger
    og spennende kontraster.

    Finfin torsdag til deg.

    ReplyDelete
  9. Vakkert!
    Dyktig er hun : )

    Fin torsdag til deg óg,
    KLEM

    ReplyDelete
  10. Så vakkert!

    Fineste torsdagskvelden til deg :) Jeg sniker meg til en liten pause på jobb for å lese blogger faktisk. hihi!

    klemklem

    ReplyDelete
  11. Herlighet så stilig!!
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    ReplyDelete
  12. Så lekkert!!:)
    Takk for inspirasjon.

    ReplyDelete
  13. Nydelig hjem! Skulle gjerne hatt det slik ja:)

    Kaja.

    ReplyDelete
  14. Det var ein heim etter mitt hjerte :) Elsker dei fargane, og dei grøne plantane som frisker opp. Har fulgt bloggen hennas ei stund, men no er det lenge sidan eg har vore innom, ho har jo åpna ein livstils butikk også om eg ikkje tar feil. Nydelig heim er det i alle fall. Takk for inspirasjonen, og gooood fredag til deg, fining :)

    Stor klem, Eli

    ReplyDelete