23.4.12

Anthropologie





Som før nevnt har jeg noen favorittbutikker her i USA.
Anthropologie er en nydelig butikkjede med mange fine
interiørskatter. Som disse alfabetkoppene. Elsk!






Deilige såper, lotions og duftlys med 
havre, melk og vanilje. Mmm...





Et hav av ulike, originale knotter å velge mellom. 
Kanskje skrivebordet og nattbordet mitt skal få noen nye?

Det kommer nok til å være noen godbiter fra 
Anthropologie med hjem i bagasjen min ja :)

PS: Nettbutikken sender til Norge!




Anthropologie is one of my American favorites.



13 comments:

  1. Wow, denne butikken skjønner jeg godt at du liker, så mange flotte ting. Gleder meg til å se hva du har fått med deg hjem :-)

    Klem
    Netta

    ReplyDelete
  2. Så mange flotte ting :)) Må ha meg en runde i den nettbutikken der :))

    ReplyDelete
  3. de koppene er så lekre,prøvde meg på min kjære om jeg kunne bestille dem men han mener jeg allerede har så mye kopper og krus...

    Snakk om ikke å skjønne det da;)
    Klem Karin

    ReplyDelete
  4. Stilige kopper.
    Blir spennende å se hva du tar med hjem.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    ReplyDelete
  5. En herlig butikk tydeligvis - jeg må innom å se mer:)
    Ha en flott kveld/natt
    Klem fra Krisin

    ReplyDelete
  6. Herlige favoritter!!
    Må nok inn og titte, hihi:)

    Ha en fin dag ♥

    ReplyDelete
  7. Skjønner godt at dette er en av dine favorittbutikker i USA. Det er så mange fine butikker å velge blant. :o)

    Ser at dere nyter tiden i Miami. Kos dere videre. :o)


    AW

    ReplyDelete
  8. Mange fine fristelser. Kjekt å handle litt på tur så er det ikke noe som "alle" har her hjemme.

    Klem

    ReplyDelete
  9. Kremt... du må nok få sendt ting heim i container, min fine venn :) Har du prøve pakka??

    I morgon har eg min siste fri-onsdag, den skal eg kosa meg med lunsj date med venner eg har fått via blogginga, finaste Ella og Martha, gleder meg ein heile haug!

    Klem Eli

    ReplyDelete
  10. Å så mye lekkert. Ser frem til USA tur til høsten, blir nok litt overvekt på flyet hjem ... Klem fra Lene som har flyttet fra Vallerskogen.

    ReplyDelete