22.4.12

Striper på hjernen







Falt litt for disse bildene fra Crate & Barrel, 
en av mine favoritt interiørbutikkerher i USA.
Spisebordet heter forresten Oslo!

Er fortsatt ikke ferdig med det svarte og hvite selv om 
vårfornemmelsen og blåtonene har gjort et inntog i heimen.





Selv på ferie kommer tanker og fantasier om interiør ;)
Har lenge drømt om et stripete teppe til å ha under spisebordet
eller eventuelt sofabordet. Nå ser det ut til at jeg kanskje
har fått overtalt Minuttmannen til at teppe kan kjøpes inn,
da er faktisk halve jobben gjort, for slik bearbeiding tar t i d!


Men hvor finner man et slikt teppe i Norge, mon tro?





Love these photos from Crate & Barrel.
Would love to have a rug like this 
in my own living room.


14 comments:

  1. Jeg er heller ikke ferdig med svarte og hvite striper:-) Har akkurat kjøpt et svart- og hvitstripete teppe til 5-åringens rom - fra Pappelina. Vi har den smale, men den fins i bredere også - iallefall i 140x220. Kanskje den fins i enda bredere også? Bl.a. forhandler BaZaren disse.

    Ellers har jo Ikea et svart/hvitstripete - men der er stripene mye smalere...

    Lykke til med jakten! (greit med blogg i slike jakter)

    Fin søndag til deg!

    ReplyDelete
  2. Superfint dette teppet!!
    Sort og hvitt blir vi aldri lei!!
    Klem Heidi ;-)

    ReplyDelete
  3. Det er LEKKERT med slikt teppe!!
    Digger det faktisk:)
    Jeg blir nok aldri lei sort og hvitt - og det er så lekkert og kominere med blått ♥

    Ha en fin fin søndag:)

    ReplyDelete
  4. http://www.crateandbarrel.com/decorating-and-accessories/area-rugs/olin-black-rug/f43644

    De sender til Norge :)

    ReplyDelete
  5. Hihi,700 kr i tillegg for shipping osv ;)

    ReplyDelete
  6. Å ja - elsker det teppet!
    ;)

    ReplyDelete
  7. er selv veldig glad i striper i interiøret og har fått kjøpt meg ett stripet teppe hos Ellos, ta en titt der :-)

    ReplyDelete
  8. Svart hvitt striper = elsk!

    Takk for svar ang USA shopping, forresten :)

    ReplyDelete
  9. Fine Bilder av kule striper og interiør! Love it, er ikke lei striper selv enda;)

    ReplyDelete
  10. Såå lekkert! Akkurat etter min smak :)

    GOD UKE!

    KLEM

    ReplyDelete
  11. LEKKERT! Det teppe vil jeg å ha! :)
    God mandag:):)
    Klem fra Anine

    ReplyDelete
  12. Så flott!!

    Skulle gjerne hatt et slikt et jeg og!

    Takk for kommentar på puten :) Jeg er relativt ny i denne strikkeverden, så jeg tviler på at jeg ska begi meg ut på salg ;)

    ReplyDelete
  13. Jeg har et smalt svart/hvit stripete teppe på kjøkkenet, og det er fra Ellos. De har store også tror jeg.

    Takk for fine ord hos meg skjønne du:)
    Jeg er fortsatt i tenkeboksen når det gjelder bloggen, så får se hva som skjer. Skulle gjerne hatt bedre tid til å besøke alle de som besøker meg og kommentere tilbake.

    Kos deg videre i Miami heldiggris!
    Klem E

    ReplyDelete
  14. Hei:)
    Å dere er så heldige som forsatt er i Miami,det må være ein stor opplevelse og så deiligt med sol og varme:)
    Eg måtte skifte pc da Dell en sa takk for seg og då gjekk eg over til Mac og det var ingen problem å bruke Picmonkey,synest det var så flott at ein ikkje måtte laste det ned:)
    Ein strålende fin dag til deg!

    ReplyDelete