16.4.12

Takknemlig





Av og til er det viktig å stoppe opp
og tenke over alt man har å 
være takknemlig for i livet sitt.

Jeg føler meg så heldig som har
mulighet til å være i mitt ferieparadis Miami
akkurat nå, med mine næreste og kjæreste.





Foto: Pinterest

Og så er jeg takknemlig for alle de herlige
tilbakemeldingene fra dere som leser bloggen min:
You make my day! :)


Blant annet fikk jeg forrige uke en blogg award
fra fine Frk. Fryds Hverdagsgleder, tusen takk!!

Mer om awarden kommer i et senere innlegg :)




I'm grateful for a lot of things.
Being in my dream vacation spot
right now with my dear family.
Also for all the appreciation 
from readers of my blog.
Thank you!





15 comments:

  1. Du det høres jo bare helt hærlig ut ;-) Kos deg!
    Fine ord! Ja, oftes har vi veldig mye å være takknemlig over.
    Kjenner på den ;-)

    Nyt tiden og igjen kos deg ;-)
    Klæm Vibeke

    ReplyDelete
  2. Så sant og fint sagt :)
    Så herlig med Miami, fytti!
    Skal til San Diego i sommmer, aldri vært i usa, gleder meg!!
    Kos deg masse videre!
    Klem m
    PS: Få se bilde av deg og daaaa!!!

    ReplyDelete
  3. Kjekt å følge med dere på reisen..
    Ser bare helt herlig ut..
    hvordan er det med mygg der hvor der er??
    Klem:)

    ReplyDelete
  4. Sanne fine ord!
    Kos dere videre i Miami. Veldig gøy å følge med dere på reisen.
    Mai neste år setter vi snuta mot USA også.
    Gleder meg!

    Nina

    ReplyDelete
  5. Det er viktig å stoppe opp og tenke over det man har å være takknemlig for innimellom. Vi har så lett for å fokusere på det negative at vi ofte glemmer hvor heldige vi er. Ekstra heldig er du som får være på et så fantastisk sted med dine kjære :-)

    Klem
    Netta

    ReplyDelete
  6. Det er heilt sant som du skriver her,tenke over kva ein har å være takknemlig for:)så flott at dere koser dere i Miami,det er ein av dei plassene eg kunne tenkt meg å vært:)kos dere forsatt der:)
    Klem

    ReplyDelete
  7. Veldig viktig det du skriver. Fokusere på de små positive tingene og ikke henge seg opp i de ubetydelige negative tingene. Være takknemlig over det man har og de man har. :)
    Kos dere så mye videre i Miami.

    klem Jane

    ReplyDelete
  8. Jaaa, du ER heldig!!
    Her har det SNØDD masse og nå regner det på tvers, skikkelig gufsevær!!
    Jeg vil og til Miami, hihi:)

    KOS dere ♥

    ReplyDelete
  9. Nyt dagene! Og du fortjener det :) Så utrolig godt innlegg å lese - er så sant det du sier :)

    Ha en herlig ferie videre og lev drømmen din :)
    Tusen takk for kjempekoselig hilsen hos meg :)
    Klem Lisa:)

    ReplyDelete
  10. Nydelig innlegg.
    Du får nyte varmen, her er det surt og kaldt.

    Fin ukestart i Miami til deg!
    - AC

    ReplyDelete
  11. Så fine ord i dag :) Me har sannelig mykje å vera glade for, det er heilt sant. Og det som er aller best er at me veit det, og set pris på det. Nyt dei siste dagane i Miami, når du kjem heim er våren longt på veg :) Her syng fuglane, det er lyst når me står opp og til longt på kveld. Kvitveisen er komt og alle hjerter gleder seg, rett og slett. Og du, innlegget ditt i dag gjorde meg enne litt gladare, takk for det!

    Gratulerer så mykje med blog award, så spennande og så fortjent!

    Klem Eli

    ReplyDelete
  12. åååå, som jeg gjerne skulle byttet plass med deg nå. Miami står på listen for feriemål for neste sommer :)

    kooos deg videre.

    klem

    ps: jeg hadde også mistet en bit av en tann, så jeg viste at jeg måtte borre (og derfor den ekstra angst). Heldigvis er tannlegen min fantastisk flink (noe annet enn skoletannlegen som har gitt meg denne skrekken), rask og billig- til tannlege å være:)

    ReplyDelete
  13. flotte ord, og du har helt rett vi har så mye å være glad for og takknemlig for. kos deg videre i Miami, gleder meg til det er min tur :-) klem

    ReplyDelete
  14. Herlig innlegg! Det er så viktig å stoppe opp og tenke over hva vi har i livet vårt som vi er takknemlige for. Det hjelper oss å fokusere på det fine ved livet! Og gjør oss mye gladere :)

    Ønsker deg en god dag der i Miami! Nyt sola og varmen!
    Klem Tonje

    ReplyDelete