2.5.12

Today I Love: Louise Roe






Er det ikke en fantastisk stemning og styling 
på disse bildene fra Louise Roe?







Mulig du har sett bildene allerede på andre blogger, 
men disse kan vel neppe vises for ofte?






Jeg la merke til at jeg har klær som likner veldig på disse på stativet.
Fikk en intens trang til å dra frem et stativ og lage en lik styling :)






Jeg er nok ikke lei svart og hvitt i kombinasjon med naturfarger ennå...





Håper du som titter innom har 
hatt en flott uke så langt! :)



Today I love these gorgeous photos
from the website of Louise Roe.




16 comments:

  1. Kul styling..inspirerendes bilder:)
    Ha en fortsatt fin uke!!

    Klem:)

    ReplyDelete
  2. lekkert lekkert, utrolig inspirerende bilder, takk som deler :-) klem

    ReplyDelete
  3. Ja,har sett de før...men de er så lekre at de kan sees mange ganger:)
    ha en fin kveld
    klemklem

    ReplyDelete
  4. Rett og slett vakkert!

    Ønsker deg en fin kveld videre, her har vi grillet hamburger og vært ute i skogen og sett etter blåveis :)
    klemklem

    ReplyDelete
  5. Nydelig! Dette har vi i butikken jeg jobber i:) og....tusen takk for lekker kopp, den skal jeg nyte en kaffe i:)

    ReplyDelete
  6. Me to! Nydelige bilder og flotte ting.

    Klem

    ReplyDelete
  7. Nydelige bilder,bare ein ting å sei lekkert:)synest særlig stativ med klær hengene på er flott,noko eg godt kunne tenkt meg heime men har nok ikkje plass..ønsker deg ei forsatt fin veke,me er jo allerede ferdig med onsdag alt,tia fyker:)
    Tusen takk for så koselige kommentarer hos meg,setter så pris på det:)

    ReplyDelete
  8. Nydelige bilder med masse inspirasjon :)

    Så rolig og stilrent, og så naturlig :) Lekkert! :)

    Tusen takk for så koselige ord hos meg <3 Det setter jeg så pris på :)
    Klem og smil Lisa <3

    ReplyDelete
  9. Så fine bilder - liker alt ;D

    ReplyDelete
  10. Utrolig flotte inspirasjonsbilder.

    Jeg likte godt det sorte arbeidsbordet :-)

    Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg, setter veldig stor pris på det:-) (Hemmeligheten er nok noe annet, smiler)

    ReplyDelete
  11. Very beautiful things!!!
    Hugs
    Yvonne

    ReplyDelete
  12. Åhh så enkelt og lekkert!!!
    Men akk - ser for meg at jeg måtte nesten bo for meg selv for å ha det slik...
    klem Heidi :)

    ReplyDelete
  13. Takk for fine ord hos meg :)
    Bordet er håndlaget! Det er like gammelt som huset og ble laget i bryllupsgave til de som bygde huset i 1934!! Heldige meg som har fått tak i det :)
    Om du vil lese historien, så finner du den her: http://svenngaarden.blogspot.com/2011/06/hjertebank.html

    ReplyDelete