5.6.12

Svart, hvitt og svensk




Litt svart og hvit inspirasjon fra "søta bror" i dag :)





Disse bildene er fra bladet Lantliv ved årskiftet,
men stilen er jo fortsatt høyaktuell.







Et svensk hus med mange danske designdetaljer, 
blant annet fra Day Home, en av mine favoritter. 





Akkurat det stripete teppet er på 
topp på min ønskeliste for tiden!






Jeg elsker kontrastene og det ”rene” uttrykket. 
Hvitt blir hakket ”hvassere” og litt mindre 
sukkersøtt når det er iblandet svarte detaljer. 
Passer meg bra :)






I just love everything
about this Swedish home!



26 comments:

  1. Hei på deg.
    Flotte inspirerende bilder!!! Me love ;))
    Ønsker deg en riktig finfin tirsdagskveld.
    Smil og klem fra Monica

    ReplyDelete
  2. Elsker det!!!:-) Vi tenker å flytte på oss ila et par år, og jeg gleder meg veldig til å begynne litt på nytt! Her har vi liksom gjort det vi kan så langt, og da blir det iallefall hvite gulv!!;-) Hihi!

    Fin kveldm godklem

    ReplyDelete
  3. Det er så fint det hjemmet!

    Gleder meg til å se deg i Bergen : )
    KLEM

    ReplyDelete
  4. Lekkert hjem.
    Takk for nydelig inspirasjon.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    ReplyDelete
  5. Så enig med deg! elsker disse herlige bildene - virkelig lekkert!
    Takk for inspirasjonen :)

    ReplyDelete
  6. Så fine inspirasjonsbilder hos deg. Det er så lekkert med svart og hvitt i interiøret. Dessverre passer ikke det hos oss da vi ikke har noen minimalistisk stil.

    Klem
    Netta

    ReplyDelete
  7. Nydelig!!
    Jeg elsker putene jeg - de er så lekre!!
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    ReplyDelete
  8. Aaaaahh, så lekkert!! Just the way I like it :)

    Klem

    ReplyDelete
  9. Kjøpte det bladet som dette var i og man kan jo ikke annet enn elske det - inspirasjon i hver en krok..
    Heelt fantastisk!
    Ønsker deg en god uke =)

    ReplyDelete
  10. WOW for noen nydelige bilder, kunne flyttet rett inn.
    Masse fine innlegg hos deg, kjekt å kikke innom hos deg igjen.

    Klem

    ReplyDelete
  11. Herlig! Helt etter min smak;)

    Klem

    ReplyDelete
  12. Så utrolig fine bilder :) Nydelig inspirasjon.
    Likte veldig god det marrokanske bordet.

    Ha en fin kveld.
    klem Jane

    ReplyDelete
  13. sukk... som jeg elsker disse bildene ♥
    Herlig inspirasjon:)

    ReplyDelete
  14. FANTASTISKE bilder og så inspirerende! Her var det mye jeg likte :) er alltid så fasinert av sånne under-trappen-innredninger jeg, og jommen var det en her og. Takk for alt du deler. Ønsker deg en skjønn uke videre. klem til deg

    ReplyDelete
  15. Lekre bilder :) Mykje inspirasjon å hente :)
    Ønsker deg fine dagar!

    Godklem

    ReplyDelete
  16. Lovely photos, such harmony at your home <3

    ReplyDelete
  17. Härligt hem men det verkar du också ha. Har precis hittat din blogg & ser på en gång...detta gillar jag!! Fortsätt inspirera.....krams m (välkommen in till min nystartade blogg)

    ReplyDelete
  18. Så flotte bilder:):)
    Elsker svart og hvitt:)

    ReplyDelete
  19. Her kunne jeg bodd :)

    En fin onsdag til deg kjære!
    I dag har jeg en fridag og skal nyte den på Villa Malla, sammen med en god venninne - gleder meg.
    Smil& fine tanker til deg

    ReplyDelete
  20. Her var det masse flott!!
    Er så tøft og effektfullt med kvitt og svart!
    Herleg lys!!

    Her var det lett å drømme seg bort ;o)
    klem IB

    ReplyDelete
  21. Hei igjen ;)
    Ang. svart lykt i gangen min ;)
    Dette er en gammel lykt fra Sia, faktisk 9 år gammel ;))
    Men mener jeg har sett at Sia fremdeles har den i sitt sortiment....
    Smil og klem fra Monica

    ReplyDelete
  22. Love, love, love it! Helt perfekt av gammalt, nytt och modernt och inte minst svart och vitt!
    Hade mer än gärna haft några av möblerna hemma hos mig.

    När jag ser detta hemmet så blir jag återigen överbevisad om hur bra det är med vita väggar i hemmet. Det passar till allt!

    Du som kan mycket bra interiörsidor - du har inget bra förslag på någon som säljer stora runda bord? - som man kan dra ut om man får många gäster. Jag är så inne på att köpa ett runt bord till vardagsrummet. ;)

    Önskar dig en underbar dag kära bloggis! Kram Joy

    ReplyDelete
  23. fantastiske bilder.

    Har selv lurt veldig på å kjøre på stripete teppe under spisestuen vår. Det eller pappelina teppet med stjerne på,siden vi har stjerner ellers på teppene i huset.. Valgets kvaler:) har til og med fått klarsignal av mannen,må bare få bestemt meg.

    koselig om dere vil komme til oss en dag, nå er jo grillsesongen-både for mat og kropp- godt i gang.
    Håper alt er bra med dere!

    klem fra Line

    ReplyDelete
  24. Herlige bilder! Kunne flytta rett inn jeg! :-)

    Ha en deilig torsdag!

    ReplyDelete