30.7.12

Dansk strandhus




Noen inspirasjonsbilder i dag fra et
dansk feriehus ved stranden, via Femina.dk.

Effektfullt med liggende, mørkt panel utvendig!






All innredning er gjennomgående i svart og hvitt.
Stramt, men likevel avslappet, ikke minst på
grunn av de hvite gulvene.






Utrolig lekkert med svart og hvitt bad!
Og de svære vinduene på soverommet.







Kunne du tenkt deg å ha et feriehus
med innredning i svart og hvitt?

Uansett, ha en super ukestart! :)





Love this Danish beach house.
What do you think?



13 comments:

  1. Et utruligt nydelig feriehus både inni og utenpå,likte godt fargen på huset og inni var det så lekkert:)
    Fin mandag til deg!
    Klem

    ReplyDelete
  2. Hei søteste :)
    Da var jeg tilbake i denne bloggverden etter en laang pause. Takk for alle fine kommentarer du har lagt igjen, det betyr så masse!

    "Hello, I live here", nydelige inspo bilder!

    Skikkelig tungt å begynne på jobb igjen, så jeg sniker meg til en bloggpause *tihi*
    Finfin ukesstart til deg, søteste!
    Klem Maia

    ReplyDelete
  3. Lekkert !! Elsker svart / hvitt - takk for deling av inspirasjon !

    ReplyDelete
  4. Veldig lekkert og gjennomført!!!

    Hadde ikkje vært meg i mot å hatt eit slikt feriehus.... men trur nok at andre farger hadde luska seg inn, litt etter litt... ;o)

    Fortsatt god sommer til deg!

    ib

    ReplyDelete
  5. Kjempefine bilder!!

    Lekkert hjørne du har ordnet som jeg så lenger ned i bloggen din! Liker det kjempegodt!

    Og dagen hos Maia så bare dødsherlig ut...litt misunnelig ;)

    Har blitt litt dårlig med bloggingen i uken som har vært, men jeg skylder på det fine været og all tid jeg har spendert ute i frisk luft :)

    Ha en fortsatt kjempefin mandag!

    Klem

    ReplyDelete
  6. For et flott feriehus!!
    Ja takk!!
    Flott inspirasjon.
    Ha en flott dag!
    Klem

    ReplyDelete
  7. JA!! Det kunne jeg absolutt tenkt meg:)
    Akkurat dette sommerhuset hadde ikke vært feil!
    Lekkert ♥

    ReplyDelete
  8. Når jeg ser det slik så kunne jeg absolutt det ja!! :)
    Stilig!

    Ha en god dag :)

    ReplyDelete
  9. Eg kunne tenkt meg akkurat dette feriehuset, akkurat slik det er akkurat nuh! Kanon lekkert og kanon inspirerande :-) Dei kan det desse danskane altså...

    Klem Eli

    ReplyDelete
  10. Inspirerende feriehus! Hadde ikke vært feil og tilbringt ferien der ;)

    God ukestart til deg!

    ReplyDelete
  11. Utrolig lekkert,nydelige farger og interiør.Ja takk en sånn feriehytte kunne jeg absolutt ha tenkt meg.
    Ha en riktig fin mandags kveld.

    ReplyDelete
  12. Nydelige bilder, dette kunne jeg definitivt
    feriert i : )
    Takk for at du deler!

    Klem Elisabeth

    ReplyDelete
  13. Nydelig strandhus, jeg hadde ikke hatt noe imot å feriere der. lekkert med det sorte og hvite også.

    Ønsker deg en fin uke!

    ReplyDelete