25.7.12

Stemningsfullt fra Home & Cottage





Elsker stemningen i disse bildene fra
Home & Cottage bloggen! Får meg til å
tenke på koselige kvelder innendørs...







Og så får de meg til å tenke på at i dag
er det akkurat én måned til bloggtreffet
vårt på Home & Cottage på Vinterbro :)






Jeg finner alltid noe jeg liker fra denne
butikkkjeden, så gleder meg ikke minst til
shopping med gode rabatter på bloggtreffet!

Ha en finfin onsdag! :)




I feel inspired by these photos from
Home & Cottage, one of my favorite
stores. Looking forward to cozy evenings
inside, during the next months to come.




10 comments:

  1. kjempekoselig stemning :)
    Fin onsdag til deg også!
    Ingrid

    ReplyDelete
  2. Besøkte denne kjeden i Kr.sand og jeg elsker butikken! ;)

    ReplyDelete
  3. Hei:)Herlige stemningsfulle bilder du viser.Er det mulig og melde seg på bloggtreffet i Vinterbro eller er det fullt?
    Ha en fin onsdag

    ReplyDelete
  4. Tusen takk for raskt svar og jeg krysser fingrene for at det blir en ledig plass.Har sendt deg en mail
    mvh Heidi

    ReplyDelete
  5. Takk for inspirasjon, gleder meg til treffet ;)

    He, he en av Facebook vennene mine minnet meg på at det var 5 måneder til jul, og ikke det at jeg ikke gleder meg til jul... Ble mer fornøyd med at bloggtreffet ikke er så langt unna. Frem til da skal sommeren nyyytes, for nå kommer vel sola :)
    Klem :)

    ReplyDelete
  6. Er så lei meg for at jeg ikke kan være med, skal ha 40-årslag for mannen min. Han fylte i våres, men vennefesten er den25. Det blir kjempegøy, men dumt at det kræsjer:-(. Klem

    ReplyDelete
  7. Så flotte inspirasjonsbilder:)Fine onsdag til deg!
    Klem

    ReplyDelete
  8. Mye fristende hos Home & Cottage nå... gleder meg til bloggtreffet i august. Er redd det blir en del shopping den kvelden. :o)

    Ønsker deg en fortsatt fin sommeruke!


    Anette Willemine

    ReplyDelete
  9. Så mycket fint!
    Och så underbar loungegrupp ni har hittat!
    Kram Jenny

    ReplyDelete