2.8.12

Paris is Always a Good Idea







"Paris is always a good idea",
sa Audrey Hepburn.


 Og nå i august reiser vi endelig dit!










Turen har vært planlagt i over et år, 
den var faktisk bursdagsgaven fra
min kjære i fjor sommer. Men grunnet
diverse omstendigheter kom vi oss ikke
avgårde da og jeg ville derfor heller
vente til været ble varmt igjen...








Dette blir en ordentlig kjærestetur og det er faktisk
første gangen vi er borte en hel langhelg fra barna.
Sist vi reiste helt alene, var faktisk bryllupsreisen
for sju år siden - som gikk til, gjett hvor? Paris! :)






Alle foto: Pinterest



Å som jeg gleder meg til å spise fransk mat,
lange, late cafébesøk og ikke minst shopping...




Finally, we're going back to Paris.
Last time there, was on our honeymoon
seven years ago. I can hardly wait!



12 comments:

  1. herlig:):)
    kos dere masse og nyyyyt det.
    Klem:):)

    ReplyDelete
  2. Å det blir jo bare suuperkoselig:)
    klemklem

    ReplyDelete
  3. Åh, så herlig! Elsker Paris :)
    Tenker det blir deilig med en kjærestetur :)
    Kos dere masse og nyt dagene!
    Klem Camilla

    ReplyDelete
  4. Ohlalala, the city of romance! OH MY GOD!
    Det er dere så vel unt :)
    Paris er min drømme-langhelg-reise-destinasjon!
    Du må dele tips med meg :)

    Ville bare si tusen takk for gode ord inne hos meg igår. Fabelaktig by Maia, kommer nok til å skje, men mest som en hobbysyssel i starten også får vi se om det gir noen avkastning etterhvert.

    Fabelaktig torsdag til deg *smile*
    Jeg skal hjem til mammaen min i dag og få varm og god suppe - perfekt på en regnværsdag.

    -Maia

    ReplyDelete
  5. Såå koselig!! Gleder meg allerede til bilder! Nyt turen og hverandre! :)

    ReplyDelete
  6. Kos dere masse i Paris! Deilig med en tur nå på sensommern - som sikkert fortsatt er høysommer der nede! :)

    ReplyDelete
  7. Så kos!!
    Har alltid villet dra til Paris, men hvem vil vel ikke det? :-)
    Kos dere masse!

    ReplyDelete
  8. Paris er en flott by!
    Gled deg og kos dere :)

    Klem

    ReplyDelete
  9. Åå kjenne eg misune deg den turen:)

    ReplyDelete
  10. Jeg lengter tilbake etter min tur..Paris gjorde noe med meg..
    Jeg hadde et supert forslag til mannen en dag..vi snakket om å dra tilbake neste år, og da sa jeg at jeg vil gjerne reise ned en dag før...da kan jeg rusle rundt å kose meg med alt jeg vil,,uten å ta hensyn..tror det blir topp!!(jeg er veldig glad i egentid!! )

    :)

    ReplyDelete
  11. Så herlig!!! Tenker dere vil kose dere glugg:)
    Misunnelig....jepp det er jeg!, :)

    ReplyDelete