11.10.12

Ikkefargene, igjen




Litt svart-hvit inspirasjon i dag.
Også kalt "ikkefarger", men 
jeg blir ikke lei :)

F.eks det fantastiske kjøkkenet
til finske Susanna Vento.








En slik smal gang hadde jeg i min
gamle leilighet... Elsker kontrasten
mørke gulv mot hvite vegger.








Herlig bad, ikke sant?
Kule fliser på gulvet!







Svart vegg på babyrommet -
uvanlig, men veldig effektfullt!







Liker det enkle uttrykket i dette rommet.
Får litt 40-50-talls følelse...








Elsker detaljene i dette bildet!

Via Design Sponge, se flere
svart-hvite interiører her.


Ha en finfin torsdag! :)






I haven't become tired of
black and white interiors yet.
Via the great blog Design Sponge.




11 comments:

  1. Herlige inspirasjonsbilder! Jeg blir heller ikke lei av de flotte kontrastene man kan skape med sort/grått/hvitt.

    Fin torsdag til deg :)

    PS: Kanskje du finner noen sort/hvitt foto du liker på FB siden eller bloggen min? Jeg har en give away der nå :)

    //Beate

    //Beate

    ReplyDelete
  2. Hei:)
    Så herlige inspirasjonsbilder,blir ikkje lei av svart/kvitt kontrastene eg heller:)
    Ein fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  3. Jeg bor i den ikkefargede verden :-)
    Jeg blir ikke lei sort/hvitt i det hele tatt!
    Flotte inspirasjonsbilder!

    ReplyDelete
  4. Elsker stilen !! Takk for inspo :-)

    ReplyDelete
  5. Så mye fint! Jeg har aldri vært så opptatt av svart og hvitt, men til mer jeg ser av det til mer vil jeg ha av det :) Da er det ekstra kjekt å komme over slik fin inspirasjon!

    ReplyDelete
  6. Det svart-hvite interiøret kom for fullt da interiørinteressen min tok av som tenåring, og jeg kommer alltid tilbake til dette "rene" når jeg har gått litt i metning av fargene. Det er nesten som en mental pause, synes jeg, før man igjen er klar for et fargekick. Hadde jeg ikke hatt en mann med klare meninger (som selvfølgelig ikke er like mine ;) ) om hva slags omgivelser han liker, hadde nok alle flater i huset vært hvite, svarte eller grå! Et supert lerret for å skape spennende kontraster, og enkelt å endre ved å tilføre nye detaljer i inspirerende farger når behovet melder seg :)

    Takk for fine bilder!

    Klem Linnette

    ReplyDelete
  7. Sååå flotte bilder. Herlig med litt svart-hvit inspo å drømme seg bort i.
    Skulle gjerne hatt det slik her i huset også :-)
    Ha en fantastisk dag!
    Klem Susanne

    ReplyDelete
  8. Hi - lovely black bathroom, love it! I have painted the walls of my kitchen in black, it looks beautiful! May be you have a look? Hug, Barbara

    ReplyDelete
  9. Nydelig inspirasjon!!
    God natt vennen:)
    Klem fra Kristin

    ReplyDelete
  10. OMG... O...M...G! Dette var lekre saker. Og no har eg hatt meg ein suveren lunsjpause fylt med inspirasjon her inne hos Myke Minutter - tusen takk :-) Eg er rett og slett ikkje så flink å blogga om dagen, litt tom rett og slett. Men så plutselig får eg det over meg og produserer litt ;-) Veldig kjekt å komma inn her til deg uansett, alltid like lekkert, smakfullt og inspirerande.

    Klem Eli

    ReplyDelete