3.10.12

Vakkert fra Bloomingville






Litt høstinspirasjon i dag fra danske Bloomingville's 
nyeste kolleksjon. Å som jeg elsker det øverste bildet ♥
Prikken over i'en er den mørke treskålen, lekker 
kontrast mot alt det hvite og det lyse treverket. 






Blått blir ihvertfall jeg aldri lei av og disse her
er nok mine favoritt blåtoner, det vil si denim
og nyanser som grenser mot lilla...







Blått er jo også sååå fint sammen med naturtoner...
Legg merke til gullvasen i hyllen! Tror det er en
del bloggere som allerede har sikret seg den :)







Lyseblått er også en favoritt hos meg.
Elsker dette tapetet, med et passe diskret mønster.  








Kurv er "hot", i alle mulige slags former og fasonger.
For en morsom idé å henge dem på veggen på denne måten!







Hva synes du om nyhetene fra Bloomingville?

Ha en strålende onsdag! :)





I just love the new Autumn collection
from Danish Bloomingville.







8 comments:

  1. Elsker elsker elsker Bloomingville!! Absolutt min fargepalett og stil :)

    ReplyDelete
  2. Så mye fint....love it!
    Klem Bodil

    ReplyDelete
  3. De har så mye fint..kunne virkelig kjøpt meg blakk fra katalogen deres!!

    Ha en herlig dag.
    Klem:)

    ReplyDelete
  4. Så masse fint,herlige inspirasjonsbilder:)
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  5. Ja de har mye fint!! Så fine farger og lekkert design!
    Så fint bad dere har, lykke til i utfodringen ;)Ja det er deilig med litt alenetid på badet ;)
    Ane

    ReplyDelete
  6. Masse fint synes jeg. LIker kurv men synes ikke det skal være for mye av det.

    ReplyDelete
  7. Hei *smiler*
    I love bloomingville!

    vi sees lørdag!

    Takk for alle gode og fine ord du til stadighet legger igjen hos meg, søting!

    Ønsker deg en nydelig onsdagskveld, her er jeg alene hjemme og nyter roen, Nala og ett glass cola med isbiter *nytelse*

    klem og smil
    -Maia

    ReplyDelete
  8. Wow sier jeg; så utrolig lekkert!!
    Klem klem

    ReplyDelete