22.11.12

Svart-hvit jul?







Er du klar for en svart-hvit jul??
Fant disse herlige juledekor bildene på bloggen 
Papermash, der man også kan kjøpe alle produktene.







Hos oss har vi lenge hatt en enkel
stil på julepynten, mest hvitt, ispedd
litt rødt de siste årene. Kanskje jeg
bytter ut de få røde innslagene 
med svart og grått i år ;)







Ingen tvil om at jeg ihvertfall blir 
inspirert av denne fotoserien!






Styling: Charlotte Love Foto: Lenka Rayn H. Produkter: Papermash



Hva synes du, er det mest den tradisjonelle
julepynten som fenger, eller "går du nye veier?" :)


Ha en glitrende torsdag!





10 comments:

  1. Eg elskar slike utradisjonelle og INSPIRERANDE bilete! Men på heimefronten er nok julepynten mest tradisjonell.. Mykje lilla og sølv/grått til advent, og raudt og gull i jula.. Men etterkvart ispedd litt grafiske element og julepynt av nyare dato, så lenge fargekomboane harmonerar..
    Trur nok kanskje at etterkvart som ungane blir eldre så vil eg kanskje ta meg litt større kunstneriske friheiter.. men jula er for meg først og fremst tradisjon..

    ReplyDelete
  2. Det var flotte og inspirerende bilder !
    Men julepynten, i alle fall på juletreet, er preget av at det er mange barn som har vokst opp og fått sin julepynt.
    SÅ der er det nok litt mer rødt og grønt og tradisjonsfarger. Julen handler for meg om det som gjentar seg fra år til år,

    Men jeg likte godt bildene og kombinajsonen av farger :)

    ReplyDelete
  3. Nydelige bilder! Jeg er vel ikke så veldig tradisjonell i julepyntinga nei.
    I fjor gikk det i hvitt, grått og sort her. Det tror jeg nok det blir i år også,
    men bare fordi jeg synes det er fint. Jeg har hatt helt hvit jul, rød jul, gull og rødt, slølv og hvitt osv...
    Så det er bare å velge å vrake i julekassene etter pynt som gjenspeiler mitt juleinnredningshumør hehe.
    Nå må det jo sies at jeg blir litt påvirket av trendene også da ;-)

    Fin torsdag!
    Klem fra Hilde

    ReplyDelete
  4. Så flotte og inspirerende bilder:)kunne godt tenkt meg å pynta i dei fargene men må ha pittelitt rødt og:)
    Fine dag til deg :)
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  5. Herlige bilder, just my style:)
    Her er det ganske så tradisjonell jul, slik har det vært sidne ungene var små...
    Både jeg og mannen kommer fra røde julenissehjem og er vendt med det:)

    Hadde det kun vært opp til meg hadde det nok blitt mest sort, hvitt og brunt/natur til jul, men nå er det slik at de andre MÅ ha julenisser og rødt, så da får det bli slik da... men nissene er blitt betydelig færre de siste årene:)) Og uups, endel julepynt har desverre gått i stykker *blunkesmil*

    ReplyDelete
  6. Jeg elsker egentlig rødt og hvitt i julen! :)
    Det blir alltid mye rødt her, men i år blir mine røde og gull julekuler byttet ut (tror jeg:)) Jeg skal prøve noe nytt, så får jeg se om jeg trives med det;);)
    MEN sort og hvit jul, nei det kommer nok aldri inn her.
    :):)

    ReplyDelete
  7. Det var veldig stilig og fint, og det passer nå (kan ikke pynte helt rødt enda)
    Men desember så sprenger det her med full rødt julepynt he he

    ReplyDelete
  8. synes rødt,hvitt og sølv er julens farger-i vårt hus iallefall ;)

    spennende at dere skal ha selveste julaften hos dere for første gang!Det blir nok intet mindre enn vellykket;)

    ReplyDelete
  9. Nydelig inspirasjon!
    Ifjor prøvde jeg hvitt, natur og blått. Likte det veldig godt men kjenner at jeg må ha litt rødt for å få julefølelsen. Derfor blir det mye hvitt og natur sammen med litt rødt i år:)
    Klem klem

    ReplyDelete