28.12.12

Just Sweet






Jeg må bare dele disse aldeles nydelige
bildene med dere, fra en av mine
favoritt stylister, Sweet Paul.






Han er en mester både når det gjelder 
DIY prosjekter og styling.
En krans av drivved er kanskje 
noe å tenke på til neste jul...







Kaken med stjerner trenger man
jo derimot ikke vente med å lage.




Styling: Paul Løwe / Foto: Ellen Silverman



Vi koser oss i romjulen, etter endelig 
å ha blitt friske igjen, alle sammen.

Nyter stillheten og det vakre,
hvite vinterlandskapet vi
har på Østlandet 
akkurat nå.


Ønsker deg en fortsatt
fredelig romjul :)





7 comments:

  1. Så,utrulig nydelige bilder,heilt enig med deg at det var vakre bilder,heilt min stil alt det,elsker lyse og lekre bilder:)
    Ønsker deg forsatt fine romjulsdager!
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  2. Nydelige bilder til inspirsjon :)

    ReplyDelete
  3. OMG! Såå vakkert!

    Jeg har vært litt off i det siste, både blogg, insta og det som er. Men du og jeg må få til en kaffe snart :) Det er sikkert og visst!

    Jeg må også takke deg for alle fine kommentarer du har lagt igjen hos meg, du er herlig i år! Ønsker deg ett riktig godt nyttår! Skal bli koselig å følge deg i året som kommer også :)

    Stor klem
    -Maia

    ReplyDelete
  4. Han er en av mine favoritt stylister også!
    Kjempeflotte bilder med den flotteste julestemningen.
    Ha en flott kveld!
    Klem

    ReplyDelete
  5. Wow - så lekkert! Elsker fjøla med stjernene - så enkelt men akk så fin!!
    Takk i lige måde angående kommentarer - setter pris på hvert eneste ord og spor du legger igjen, stor stas!!!
    Stor klem fra Kristin

    ReplyDelete
  6. Så utrolig flott inspirasjon. Lyst og lekkert <3

    *Mari*

    ReplyDelete