4.12.12

Nordisk




Lyst treverk er typisk nordisk og 
utvilsomt tilstede i trendbildet.






Jeg er av dem som fikk min overdose
av furu forrige gang det var poppis,
men må medgi at på rett måte kan
lyse tresorter absolutt være fint.





Styling: Hege Barnholt / Foto: Christian Brun via



Hva synes du?

Jeg har sikret meg lysestakene
på det øverste bildet, tenkte å male de
svarte, man kan hende de forblir lyse :)

For flere bilder og 
produktinfo, se her.

PS: Jeg presenterer vinnerne av
Bada Boom giveaway torsdag,
siden jeg akkurat nå er bortreist :)




Light wood is typically Nordic,
also at Christmas time.





9 comments:

  1. Enig...kan også like det lyse treverket som her. Men kan få fort hyttepreg også, spørrs hvilke treverk det er. Men denne inspo likte jeg;) Fin dag til deg! Titter innom hos deg, fordi om jeg ikke like flink og legge igjen komentarer;) Klem

    ReplyDelete
  2. Nydelig inspirasjon! Det er lenge siden jeg har besøk deg her. Men takk og pris på instagram ;)

    Klem,
    Vicky

    ReplyDelete
  3. Mye flott inspirasjon! Liker mer og mer det naturlige jeg..
    Men det går vell over en gang det også :)
    Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  4. Dette var fin inspirasjon! Jeg kan styre meg for treverk i store doser, men i små drypp er det vakkert!

    ReplyDelete
  5. Ja det kommer helt an på resten. Men jeg sliter også litt etter furu-bølgen som fremdeles er godt representert i barndomshjemmet...

    Kirsti

    ReplyDelete
  6. Henger meg på utsagnet om at det er vakkert i små drypp!
    Lysestakene var forøvrig nydelige, og jeg tror jeg hadde beholdt de naturell, ihvertfall for ei stund! ;)
    Håper du nyter adventstida!
    Klem fra Carina

    ReplyDelete
  7. ja, dette med trender er rart, eller hva? det er jo ikke lenge siden trefargene var bannlyste? hihi

    Men, jeg liker det litt... så lenge det ikke blir for mye, og for trendfokusert... ingenting blir kult om det gjøres fordi det er trendy, om du forstår? :b

    Liker inspirasjonsbildene! ;D

    ReplyDelete
  8. Kjære deg, nå var det for lenge siden jeg har vært innom deg. Rekker bare ikke alt dessverre...
    men ja nordisk stil liker jeg - selvom det ikke er "min stil"...her går det mer i en kombinasjon av shaddy chic, landstil og ..ja, hva det nå måtte være som er litt glam...Og trender henger jeg meg ikke så opp i, men det er gøy å følge med. Som deg fikk jeg nok av furu, men syns absolutt lyst tre er lekkert :) knallfine lysestaker :)
    Jeg håper dine dager er fine, at du ikke stresser for mye i adventstiden men koser deg litt innimellom :) sender en god klem

    ReplyDelete
  9. Lyst treverk er lekkert! Men kan lett bli litt for mye av det gode også. Jeg er så utrolig lei av panelte vegger!!:)
    Klem fra Kristin

    ReplyDelete