16.1.13

Lyst og lekkert





Kanskje er det behovet for l y s
som fikk meg til å stoppe opp ved
bildene av dette huset.
Totaltrenovert,
fra 1926.





Elsker alt! Svarte stoler
skaper en stilig kontrast i
et ellers lyst interiør.







Helhvitt kjøkken blir aldri
feil i mine øyne.






Minimalistisk - love it!







Selvsagt elsker jeg det svart-hvite badet.
Kunne godt tenkt meg en dusj
med svarte mosaikkfliser.




Alle foto: Trine Thorsen via Bo Bedre.


Kunne også gjerne tenkt meg
noen Muuto knagger...


Håper din onsdag er god så langt! :)



13 comments:

  1. Så stilig. Jeg har selv en hvit kjøkken og liker kontraster med de svarte stoler.

    Inspirerende :-)

    Vicky

    ReplyDelete
  2. Det er kjempefint utvendig også, ligger ikke langt herfra. Mange fine løsninger her!

    ReplyDelete
  3. Herlige bilder du deler med oss i dag!
    I Sandefjord skinner solen i dag, og det kjenner herlig ut! Vi går mot lysere tider :-)
    God onsdag til deg også :-)

    Klem Katrine

    ReplyDelete
  4. Skjønner godt at du stoppet opp ved disse bildene. Hadde ikke vært meg i mot å ha et slik hus - fantastisk!

    Fiiin dag til deg :)

    ReplyDelete
  5. Dette huset falt jeg pladask for da jeg så det i bladet. Helt utrolig fint!

    God onsdag til deg!

    ReplyDelete
  6. Oooi, så stilig! Jeg lurer alltid på hva fargen på veggene heter (driver å pusser opp), men det vet kanskje ikke du heller?:-P De som er sånn lys, lys, grå-beige greige.

    ReplyDelete
  7. Lekkert, alt sammen!
    Herlig inspirasjon.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    ReplyDelete
  8. For et hus!!
    Og for en inspirasjon :-)
    Lekkert fra gulv til tak, jeg kunne lett ha flyttet inn der.
    Snart helg :-)
    Klem

    ReplyDelete
  9. ja, dette var lekkert

    Ønsker deg en nydelig torsdagskveld. Her skal kvelden tilbringes med mannen - det beste jeg vet *lykke*

    smil og klem
    -Maia

    ReplyDelete
  10. Helt fantastisk kjøkken og bad!
    Herlig inspirasjon. Thanks :)
    Nyt torsdagskvelden! klem :)

    ReplyDelete
  11. Nydelig inspirasjon - kunne kopiert alt over til min lille leilighet :-)

    ReplyDelete
  12. Utrolig fint! Selv drømmer jeg om helt hvitt kjøkken, men har en her som ikke er enig med meg..
    Badet var også utrolig flott!

    Litt tidlig, men god helg!

    Klem

    ReplyDelete