14.1.13

Pink Party







Neste måned fyller storesøster 7 år
og planleggingen er i full gang :)
Tema er bestemt: Barbie
inspirert party!







Har tenkt å prøve meg på å lage en
Barbie kake, da spørs det om den
blir like fin som kaken på bildet ;)
Bursdagsbarnet har ihvertfall
store forventninger!







Hovedfargene blir lyserosa og svart,
med papirpynt fra Etsy.com, som 
spesialtilpasses med de 
navnene etc vi
vil ha.






Kakepynt, bordkort, invitasjoner,
flaske etiketter etc; bare fantasien setter
grenser for hva man kan bestille.







De spesiallagede filene mottar man
på mail, og så er det bare å klippe
og stanse ut pynten selv. Da 
har storesøster og jeg noe
å pusle med de neste
ukene :)





Our little princess will be 7 next
month and we have started planning 
the Barbie inspired birthday party.


17 comments:

  1. Så lekkert det blir! Etsy er genialt! Dei to siste bursdagane til eldsten har eg handla alt i frå invitasjonar til vimpelrekker til ymse illustrasjoner til bruk på både godteposar og anna! Kjempekjekt, og litt annaleis :) Har og handla ymse effekter for ein billeg penge som ungane kunne ta med heim.. Stor stas!

    Håper veka di blir fin! :)
    klem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vil gjerne ha tips fra deg til flere Etsy butikker som jeg kanskje ikke har oppdaget ennå :) Ha en fin ukestart! Klem

      Delete
  2. Her skal jeg følge med gitt. Må få litt inspirasjon til ei rosa og ei lilla jente.
    Lykke til med forberedelsene!

    Klem Bodil

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk! Det er ennå en stund til feiringen vår, men det kommer garantert bilder fra 7-års dagen etterhvert ja :) Ha en fin ukestart! Klem

      Delete
  3. Min jente blir 7 år i mai.. Har ikke tenkt ut så mye enda, men blir å følge med her for å få tips:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er gøy med bursdag og planleggingen er halve moroa :) Veldig koselig hvis du vil følge bloggen min! Ha en fin ukestart! Klem

      Delete
  4. Det kan ikke bli annet enn fantastisk! Og hærlighet så mye fint det er å få.
    I fare for å høre ut som min mor, må jeg si tidene har forandret seg ;D hi-hi...
    Gleder meg til å se resultatet!

    Ha en fin dag videre, klem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja enig, jeg blir nesten helt svimmel av alle valgmulighetene som finnes nå. Skulle nesten hatt enda flere barn og flere bursdager å arrangere, hihi. En fin ukestart til deg! Klem

      Delete
  5. Det kommer til å bli fabelaktig!

    Ønsker deg en fortryllende start på uken!
    Her skal kvelden tilbringes med en kjær venninne, jeg som hater å shoppe skal faktisk bli med henne på shopping (grøss og gru) - hva man ikke gjør for de man er glad i *smile*

    Stor klem
    -Maia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Og dine fabelaktige cupcakes er idealet mitt! :) Håper din ukestart er bra så langt min venn! Stor klem

      Delete
  6. Blir nok en perfekt bursdag ja:)
    Barbietema kan aldri bli feil for en 7 åring:))

    Lykke til med planlegging og kos ♥

    ReplyDelete
  7. Det blir så stas!! Så snill og god mamma hun har som steller i stand slikt. Tipper det blir en slager :)

    Herlig!

    Mari

    ReplyDelete
  8. Hei! Dette må jo bare bli bra!!!! Ønsker deg en fin kveld!

    ReplyDelete
  9. Å hjelp her var det masse fint! En drøm for en prinsesse;-) Gleder meg til å se resultatet og blir nok veldig bra! Ha en fin uke! Vibba

    ReplyDelete
  10. Så spennende med Barbiebursdag! Fantastisk mye flott på denne siden - takk for at du deler :-)
    Ønsker dere en feiende flott fødselsdag og lykke til med alle forberedelsene. Det blir nok fantastisk!

    Klem Katrine

    ReplyDelete
  11. Så mye fint det var her! Tror nok bursdagsbarnet blir veldig fornøyd med en så fantastisk kake! Du må jo være drømmemammaen :)
    Fant deg gjennom instagram, morsomt! Legger meg til som følger.
    Ha en fin uke videre.
    Klem

    ReplyDelete
  12. Så inspirerende bilder! Ser kjemestilig ut med rosa og svart. Den lekre barbiekaka:) sikker på at barbie bursdagen til 7 åringen din blir minst like fin <3 kos dere med forbredelser, gleder meg til å se bilder fra festen:) klem fra Merete

    ReplyDelete