28.2.13

Boligfotografens bolig





Bladet Feminas egen fotograf, Mette Wotkjær,
bor i dette stilrene huset. Herlig entré!






En vegg med mange bilder kan være 
effektfullt. Jeg synes man unngår at det
ser "rotete" ut når alle er i svart-hvitt.






Lys og luftig stue...





Jeg savner peis hos oss når jeg ser dette bildet!






Fin kontorplass...






Jeg elsker et hvitt bord sammen
med svarte spisestoler.





Alle foto: Femina

For flere bilder, se her.


God torsdagskveld :)









post signature

4 comments:

  1. Lekker og stilfullt hjem! God helg til deg :)
    Klem Ane

    ReplyDelete
  2. Drømmehjemmet, virkelig. Takk for at du deler :-)

    God helg til deg !
    Klem Monica.

    ReplyDelete
  3. For noen flotte bilder!!
    Det er utrolig lekkert med svart og hvitt!

    God helg til deg :)

    ReplyDelete
  4. Rett og slett NYDELIG... Jeg hadde flyttet RETT inn her NÅR SOM HELST... :) Fin uke til deg!

    ReplyDelete