15.2.13

Skandinavisk i Canada






Interiør- og matstylisten Tara Ballantyne
bodde to år i Norge og tok med seg nordisk
inspirasjon hjem til sin leilighet i Canada.






Alle detaljene fungerer så bra 
sammen her, ikke sant?






Ingenting er tilfeldig plassert når
det er i stylistens egen bolig...






Typisk nordisk kjøkken - og kult at dette
likevel er på andre siden av Atlanteren.

Å som jeg kunne tenke meg de 
Wegner spisestolene!






Tara Ballantyne, i egen person...

Den svarte grisen er så kul!





All photos: Styleathome.com


Se flere bilder her.

Ha en finfin fredag! :)




6 comments:

  1. Her var det mange fine detaljer!
    Nydelig hjem.. : )

    Ønsker deg en god helg!
    KLEM

    ReplyDelete
  2. Fantastisk hjem. Tror det er mange canadiere som får seg en overraskesle. Ikke mange der som ikke lever i brun/beige lune hjem med kraftige trekjøkken ;D

    Ha en strålende helg!

    ReplyDelete
  3. Herlige bilder, her var det mye fint å se.

    Fin helg til deg!
    - AC

    ReplyDelete
  4. Hi, on the 2nd picdture you show these lovely pieces of wood ! I have the same one from the forest, I love them so much ! I love all natural decorations !Hugs, Barbara

    ReplyDelete
  5. kjempe flotte bilder.... knall stiligt hjem hun har... :)

    Den tre-sjenken minna om tv skapet mitt som jeg viser i dag... så kult m hjemmelaga! jaja... mulig hennes er kjøpt da men... sånn hjemmelaga stil... :) hehe..

    Takk for nydelig inspirasjon... bestemte meg plutselig for lampe til gjesterommet... sånn stooor lampe som på det førske bildet... slik har menlig ikea og... me like... :)


    Klems Diana.

    ReplyDelete