19.4.13

Merci Merci





En av de butikkene jeg gjerne skulle ha
besøkt da jeg var i Paris i fjor, er Merci Merci.

(Vi var på kjærestetur og shopping er 
ikke Minuttmannens "idea of fun" ;))








Denne uken åpnet Merci Merci nettbutikk,
så da er det mulig å handle der likevel!







Jeg døør etter å få meg en slik stol (helst flere),
som på bildet over - Navy Chair. Har hatt lyst på
de lenge, men får nok bare fortsette å drømme...








Håper din fredag blir fabelaktig fin!

Jeg gleder meg til det store
bloggtreffet i Oslo i morgen :)




On my trip to Paris last Fall,
I never got the chance to visit
Merci Merci. Now they have
a webshop and I see many
temptations there!




2 comments:

  1. Så masse fint :)kos deg på bloggtreffet imorgen!
    God helg!
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  2. Masse fint altså :) Det nest øverste bildet gav meg en følelse av vår og sommer. O lykke om våren kan finne litt varme til oss :)

    Kose deg masse på bloggtreff, og god helg til deg.
    Klem fra Christine

    ReplyDelete