7.4.13

Therese Sennerholt Home














Foto: Kristofer Johnsson  Styling: Lotta Agaton  



Bildene fra Therese Sennerholts leilighet i Stockholm
trenger egentlig ikke mange kommentarer.

Svart og hvitt er en fargepalett jeg fortsatt
elsker. Og så kjenner jeg et deja vu til min gamle
ungkarskvinne byleilighet med svære vinduer og
dobbeltdører mellom stuene. Those were the days :)

Ønsker deg en super søndag!




The talented graphic designer 
Therese Sennerholt lives in this 
lovely Stockholm apartment. 





3 comments:

  1. Eg hadde flytta rett inn,merker at svart/kvitt er farger som eg trivst med og med grønne planter rundt,gir meg ein ro egentlig:)
    Vi vurderer å selge og veit absolutt korleis eg vil ha det visst det blir ein ny plass å bu!

    Fine søndag til deg!
    Klem klem

    ReplyDelete
  2. Nydelig er det rett og slett!!!Hadde flyttet rett inn her anytime..

    ReplyDelete