26.4.13

Trendenser






Alle som kjenner meg, vet at jeg alltid har vært
helt  g a l  etter blader - særlig om interiør :)
Koser meg derfor veldig med iPad magasinet
Trendenser, som også er en svensk interiørblogg.








Siden jeg pleier å abonnere på/kjøpe store mengder
blader, men har vanskelig for å kaste noen (!)
er et iPad magasin midt i blinken for meg :)

God helg!





Are you familiar with the iPad magazine 
Trendenser? If not, I highly recommend 
checking it out. Trendenser is also
a Swedish interior blog.





3 comments:

  1. Jepp, denne har eg også på iPad'en min :) Litt lettare å handtera enn trehundretusenmillionar interiørblad, eller noko slikt. Men no har eg likevel snopa meg to i kveld, sidan mannen er på lønningspils og eg skal sitta her i stova og snadra meg med bamsemums, god musikk og inspirasjon.

    Goood helg til deg, ser fram til mine mjuke minutt :)

    Klem ELi

    ReplyDelete
  2. Så smart! Takk for tipset. Ha en god helg, hilsen Ellen.

    ReplyDelete
  3. Er nok som deg, G A A A A L etter interiørblader.. storkoser meg når de kommer i postkassa, men det blir fort kroner av det... eller skal vi si røde tall (?)... Trendenser på IPad'n er en god idè. Takk for tipset! God lørdag til deg. Klem

    ReplyDelete