25.5.13

42 kvm ved sjøen








Vi har en hytte ved sjøen som på lang sikt
skal pusses opp og i mellomtiden samler jeg
inspirasjonsbilder. Elsker denne terrassen!







Liker faktisk alt i dette huset ved
sjøen i Danmark. Sofaen ser 
jo særlig velkjent ut :)







Imponerende hvor bra plassen
er utnyttet, det virker større
enn 42 kvadratmeter.







Jeg er veldig glad i hvite vegger,
men lysegrå er heller ikke å forakte.







Og har blitt mer og mer glad
i svarte fasader på hus.
Se flere bilder her.

God helg! :)



9 comments:

  1. Flotte inspirasjonsbilder,drømte meg litt vekk:-)

    Hilsener fra Siv Mette

    ReplyDelete
  2. Nydelige bilder full av inspirasjon:)så spennende med egen hytte som dere skal pusse opp,det blir nok lekkert så flink som du er :)
    Nyt lørdagen!
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  3. Drømmer om egen hytte ved sjøen vi:-) Den hytta var superfin!

    ReplyDelete
  4. just great, I had not to choice, if I could live there, I would !!! Hug, B.

    ReplyDelete
  5. Nydelig inspirasjon! Takk! :)
    Ønsker deg en god lørdagskveld!

    ReplyDelete
  6. Fikk litt ekstra lyst på sommerferie nå :)
    Gleder meg til late dager på hytta om ikke alt for lenge!
    Takk for fine ispirasjonsbilder :)
    Klem fra Ingrid

    ReplyDelete
  7. et deilig sommerhus - helt enig
    men jeg ville nok gjort en del ute

    har ikke noe hytte vi da
    dere får nyte den i sommer
    klem fra
    Åpent^hus

    ReplyDelete
  8. Hei! Jeg lurer på hvilke fargekoder dere har på grå og hvit fargen? På forhånd takk.

    ReplyDelete