19.6.13

CPH in July







Bare noen få uker igjen nå, til vi drar
på en liten familieferie til København :) 
Vi skal gjenta fjorårets suksess, med
båttur fra Oslo og to netter på hotell
i Danmarks hovedstad.







For oss som er opptatt av dansk design, er jo
København et mekka å besøke! Kanskje
er det designhovedstaden fremfor 
noen annen by for øyeblikket.








Jeg fikk ikke vært med på "Blogbliss"-turen i
regi av NIB, på grunn av Minuttmannens
jobbreise da, men tar med det geniale
shoppingkartet de har laget :)







Foto: Pinterest / kart NIB




Har du noen ferieplaner?

Ha en super onsdag! :)





In July we're heading for Copenhagen,
for a vacation with the kids. I will
for sure be looking for 
Danish design :)







7 comments:

  1. Wonderful selection of iconic Danish design products. I actually have the glass carafe from Georg Janssen at home. And the Kay Bojesen monkey is on my shopping list!!

    ReplyDelete
  2. høres ut som en flott plan
    håper minuttfamilien lar minuttdama få seg noen minutter med design og shopping :)

    fra øverst bilde kan jeg godt velge meg Butterfly krakken og ei gammel ph 4-3. bare sier det - i tilfelle du har plass i kofferten! ;)

    god tur og ha en flott ferie!

    klem fra
    Åpent^hus

    ReplyDelete
  3. Fint og HELDIG! :-) Jeg tror jeg må på en Køben-tur når lommeboka er blitt litt tykkere ;-) Håper du får en fin dag og en fin ferie. Klem fra Monica.

    ReplyDelete
  4. Vi skal også til Danmark,men her blir det fotballcup for alle penga:) Hihi,men ska nok klara snika meg ein tur ut til butikene;)
    Dere får ha god tur!
    Klem Siv Mette

    ReplyDelete
  5. Herlig, kunne godt tenkt meg en Danmarkstur jeg og, det blir første på året på lenge uten... Her blir det Hellas og Gøteborg - blir nok bra det og, hihi:))
    Men kunne godt tenkt meg litt Dansk design-shopping:)

    KOS dere!

    ReplyDelete
  6. Skal til København vi også i Juli, 16-20 etter en tur til Jylland og Tyskland først. Kanskje vi treffes? Har printet ut kartet fra Nib jeg også:-) klem fra Lene

    ReplyDelete
  7. Skal til København vi også i Juli, 16-20 etter en tur til Jylland og Tyskland først. Kanskje vi treffes? Har printet ut kartet fra Nib jeg også:-) klem fra Lene

    ReplyDelete