14.6.13

Easy on the Eyes






Foto: Bobedre.dk / Jonas Bjerre-Poulsen via 


I dag lar jeg meg inspirere av hjemmet til Jonas Bjerre-Poulsen 
fra Norm Architects. Slike minimalistiske hjem er en fryd å hvile 
øyet på, synes jeg. Vi ender jo ofte opp med å ha for mye"stæsj" 
rundt oss på én gang (life with kids??), men tilstreber vel 
egentlig et "renere" uttrykk hjemme...

Håper du også blir inspirert :)


Happy Weekend!





I'm inspired by minimalist interiors,
like the home of Jonas Bjerre-Poulson
of Norm Architects. In our home we
most often end up having too much
stuff, but I aim for simplifying.







7 comments:

  1. Nyyydliggt:)
    Tenke å kunne hatt det så stilrent;)

    Ha ei fantastisk helg:)
    Klem..

    ReplyDelete
  2. Stylish and oh so Scandinavian! Love!

    ReplyDelete
  3. Herlige bilder. Håper helga blir magisk. Klem

    ReplyDelete
  4. wow, lekkert hjem, takk som deler :-)

    ReplyDelete
  5. Så enig med deg,eg har fått litt nok av å ha for masse rundt meg,har lyst på et reinere og enklere utrykk og ikkje kjøpe masse som bare blir stående i et skap!slike bilder og slikt heim liker eg!
    Nydelige bilder:)
    No pakker eg ned og huff har for masse så har ingen shoppinglyst,heller få dyre ting enn masse billig fjas,Hihi!

    God helg:)
    Klem klem

    ReplyDelete
  6. Nydelig inspirasjon :)
    God helg til deg!

    ReplyDelete
  7. Nydelig! <3
    Problemet er jo bare det at på slike bilder har de bestsndig SÅ store rom, og SÅ høyt under taket! <3
    *dobbeltsukk*
    Men man kan jo alltids drømme :)
    Klem fra meg :)

    ReplyDelete