18.7.13

Dilla på dansk








Jeg har altså fått helt dilla på svarte
fasader, som er veldig vanlig
på danske sommerhus.










En vakker dag kommer vi nok til 
å male hytten vår på Vestlandet svart,
hvis jeg får det som jeg vil :)











Dette danske sommerhuset er helt 
gjennomført svart og hvitt,
også innvendig.










Liker alt her! Utrolig
lekkert, i all sin enkelhet.
Et sommerhus skal jo være
lunt og "koselig", men kan lett
fremstå rotete med for mange ting.










Vi koser oss i København i disse dager,
håper jeg også får tid til å jakte
litt interiørdetaljer :)






I'm quite obsessed by black
summer houses these days,
which is very common
in Denmark.










5 comments:

  1. I am obsessed too, of black, f.inst. furniture, accessories, houses - black is beautiful !!! Hug, Barbara

    ReplyDelete
  2. Dette er lekkert ja!!
    Akkurat slik vil jeg ha hytten min:))
    Danskene er FLINKE:)

    KOS dere!

    ReplyDelete
  3. Det er lekkert ja,nydelig:)
    Eg må spørre deg eg siden vi har et stort uthus i Hagen med to dører,ville du malt det svart når huset er kvitt?det er skiferheller laga til rundt og rekkverk ,er rødt nå og det er ikkje meg,Hihi:)lurte på å male uthuset kvitt og men veit liksom ikkje !
    Spør deg eg for synest du har så peiling på ting og når eg såg bilde av desse sommerhuset så tenkte eg litt på dette,eg har fundert litt i lang tid over fargevalg!

    Nyt dagen!
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  4. Å ja, dette var kjempetøft, akkurat ett slik ei hytte ønske eg meg også...fnis...Drømme drømme.
    Så tøffe disse store svarte hvilestolene, elsker hver en detalj her.
    Klem Ann Elin

    ReplyDelete