22.8.13

Stemningen





Stemningen i bildene fra Tine K Home 
gir meg alltid en egen ro i sjelen.
Disse fra høstkatalogen er intet unntak.









Dere som har fulgt meg en stund, har 
kanskje sett at interiørstilen min er
blitt "strammere" og mindre romantisk.









Jeg synes Tine K også visere litt røffere
takter denne høsten, der svært mye
går i en svart-hvit fargeskala.








Og det er jo helt etter mitt hjerte :)








Vi tenker på å bytte ut sengen vår,
kanskje til en med svart eller mørkgrå
hodegavl. Lekkert, ikke sant?






Photos: Tine K Home


Hva synes du om nyhetene fra Tine K?


God onsdag! :)







4 comments:

  1. Hva tror du? hehe....♡ Love it, men enig med deg at Tine K er flink og følge trendene, selv om hun velger det hun liker best selv. Uavhengig av trender! Tine K fan nr 1 her....:)

    ReplyDelete
  2. Jeg elsker TineK ♥ Nydelige bilder fra årets kolleksjon:)

    ReplyDelete
  3. Tine K treffer alltid min smak, den vasen du viser i svart kvitt, ja den kjem på ønskelista i år. Jammen er det godt at det snart er jul ;-)

    Klem Eli (tidligare Frøken Fryd)

    ReplyDelete
  4. Jo, jeg kan ikke si jeg ikke liker dette ;-) Ikke helt slik jeg ønsker å ha det hjemme hos meg, men noen av elementene er så fine.

    Takk for inspirasjonsbilder og god helg til deg.
    Klem fra Monica.

    ReplyDelete