2.8.13

Svart-hvitt barnerom







Sist gang vi innredet lillebrors rom var han baby. Nå er han blitt en 
"stor gutt" på 3,5 år! Som er veeldig glad i dyr. Større seng må han også få 
etter hvert. Gutterommet er per i dag i blått og hvitt, men jeg har lyst å
gi det en litt røffere stil med svarte innslag i tillegg.

Et gøy prosjekt å holde på med fremover :)


Fiin fredag til deg!





It's time to give our son's room
a mini makeover. We haven't done
anything there since we decorated the
nursery, but I'm thinking black and white
elements mixed in with the navy 
blue that's already there.






6 comments:

  1. Så fine bilder du har funnet! Jeg er helt sikker på at med din gode smak blir lillebor sitt hjem knallfint! Gleder meg i vært fall masse til å se:) Selv holder jeg på å innrede jenterommet, men lillemor vil helst ha rosa overalt og mor grått så da er det ikke så enkelt;)

    Ha en fin helg skjønne du:)

    Klem fra Pernille

    ReplyDelete
  2. Så stilig!
    Begynner å få mere sansen for svart altså,kjempe inspirasjon dette:))
    Ha en fin dag videre:o)
    Klem Siv Mette

    ReplyDelete
  3. KULT!!
    Her i huset har ungdommen på 16 åpr alltid ønsket seg sort/hvitt rom, men aldri fått.... kanskje noe og vurdere likevel:))

    ReplyDelete
  4. Du og du, såååååååååå innmari stilig blogg du har!!!!!!!! La meg til som følger her jeg ja! ;)

    Klem, Anne <3

    ReplyDelete
  5. den trumman suktar jag också efter!! =)

    ReplyDelete