15.11.13

Marimekko Christmas









Hjertet gjorde et lite hopp da jeg så disse nye, "julete"
tingene fra Marimekko, et av yndlingsmerkene mine.

Jeg har blitt mer minimalistisk i stilen generelt de siste
årene og det gjelder også smaken i julepynt. Spørs
bare om jeg klarer å vente på at nissen skal gi
meg dette som gaver da... ;)

Ha en herlig fredag!






My heart skipped a beat when I saw
these new products from Marimekko,
one of my favorite brands. These
would fit right into my 
Christmas home!





4 comments:

  1. Kjempeskjønne ting❤️
    God helg til deg!
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  2. Disse var jo kjempe skjønne :-)
    Masse god helg!
    Klem

    ReplyDelete
  3. Great to know that I'm not alone with my heart skipping beats! I'm going to buy that same fabric for my new christmas curtains <3

    ReplyDelete