4.11.13

Winter Whites





Tenk at nå kan vi si at i neste måned er
det jul! Egentlig litt  uvirkelig foreløpig, 
men jeg har såvidt begynt å tenke på 
årets julepynt...








Jeg koser meg nok vel så mye med 
forventningene og planleggingen, som
selve julefeiringen - for den går så fort.







Fargene og stilen i disse bildene fra HM Home 
er helt etter mitt hjerte, kjenner jeg, og alt
kunne glidd rett inn i det vi har fra før.
Blir nok ingen fargeeksplosjoner 
hos oss i juletiden i år heller.

Har du begynt å tenke på julen? :)

Uansett, fiin mandag!





Love the style and colors
in these Holiday photos from
HM Home. Christmas is next
month, can you believe it?




5 comments:

  1. Nydelige bilder ♥
    Men hvitt juletre blir det nok ikke her, hehe:))
    Klart jeg tenker på julen - heeeele tiden:)

    Ha en fin fin ukesstart!

    ReplyDelete
  2. Dette var nyyyyydelig! Sånn kunne jeg tenkt meg julestua :-) Har så vidt begynt å lage litt julegaver, og ja, tenker på og gleder meg til jul :-)
    Nyt kvelden!
    klem Vibeke

    ReplyDelete
  3. Å ja såååå mye fint her:) klem Ann Elin

    ReplyDelete
  4. Mye fint der og plutseligt var det jul gitt!!
    Har nettopp pakka vekk sommerklær og så var butikkene i gang med julepynt.!!
    Men jeg gleder meg til jul og har så vidt begynt å tenke på gaver :-)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    ReplyDelete
  5. Klart jeg har....ønsker alltid å ha det meste klart til desember, sånn at vi bare kan roe ned og kose oss med bakst, julefilmer og småkakespising..,de smaker jo best i adventen!!
    Klem♥

    ReplyDelete