29.12.13

Pink & Gold Party




























Jeg falt helt for dette fargetemaet i rosa og gull, like fint til nyttårsfesten
som til jentebursdag. Metallfarger er liksom nyttårstema for meg, og det er
mye gøy man kan finne på med sølv eller gull til borddekorasjoner etc.
Se flere bilder og gratis DIY papirdekor til å printe selv her.


Har du planer for nyttårsfesten? :)





I instantly fell in love with this pink and gold
party theme. Suitable for New Years Eve, as well
as a girl birthday party. More photos and printables here.

















4 comments:

  1. Så lekkert! L I K E R ! Her blir det ingen borddekking tl nyttår, vi skal nyte kvelden hos gode venner. Klem fra Lene

    ReplyDelete
  2. så fantastisk herlige inpsirasjonsbilder, ble helt giret på akkurat disse fargene, kanskje på nyttår som iår skal feires hjemme hos meg?

    ReplyDelete
  3. Så lekkert;)
    Tror guttegjengen min hadde besvimt om jeg hadde gjort noe sånt ;) ;)
    Klem fra Ann-Mari

    ReplyDelete
  4. Skikkelig lekkert!
    Vi skal ikke ha feiringa selv i år.

    Fortsatt fin romjul til deg!
    - AC

    ReplyDelete