26.5.14

Grått og luftig



















Luft og lys hører denne årstiden til, ihvert fall kan ikke jeg få nok!
Noe annet som jeg ikke får nok av nå, er grå elementer. Pussig er det
(som nevnt tidligere på bloggen) at grå er en farge som jeg aldri kan huske å ha
likt i hele mitt liv, før den etter hvert har blitt en ny favoritt de par siste årene. 

I denne deilige, svenske leiligheten er det særlig String hyllene i stuen og Thonet
stolene på kjøkkenet jeg veldig gjerne kunne tenkt meg å ha hos meg selv :)


God mandag!






Gray is a color that I never liked, until it suddenly "grew on me"
and now it's one of my favorites. The grey and white give this 
home in Sweden a light and airy feeling. I wouldn't mind the 
Thonet chairs and the String shelves in my own home!
















4 comments:

  1. lekre inspirasjonsbilder. Grått er en farge jeg har likt veldig godt siden jeg flyttet inn i huset vårt. Vi hadde grått på veggene i mange år før vi pusset opp stua i fjor. Nå er veggene hvite men elsker de gråe innslagene.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Herlig. Har lyst til å male alle veggene grå her i stua. Men tør ikke... haha
    God helg til deg og dine!

    Klemmer

    ReplyDelete
  4. The house is really beautiful! I'm in love with almost 'all-white' interiors!

    xoxo

    herplaceattheuniverse.blogspot.com

    ReplyDelete