20.11.12

Jul i eget hjem






Jeg har alltid vært glad i jul og
forberedelsene til den store kvelden.
De første gangene vi feiret med
storesøster og lillebror var selvsagt
helt unike. Årets julefeiring blir også
veldig spesiell, siden det er aller første
gang vi feirer selveste julaften i eget hjem!







Å som jeg gleder meg til å begynne
å skape helt egne juletradisjoner :)
Svigers kommer til oss, så mye blir
som det pleier, ikke minst maten
 vi alle liker. Jeg har imidlertid
tenkt å lage en ny vri på noe ;)






Disse bildene er fra i fjor,
jeg har ikke startet 
pyntingen ennå altså :)

Hvordan blir din julefeiring i år?

Ha en finfin tirsdag!







9 comments:

  1. Så koselig å skal feire første jul i eget hjem:) Det skal vi fra neste år av når vi har kommet inn i nytt hus. Gleder meg! I år vet vi ikke ennå hvor vi skal. Blir enten til svigermor eller mine foreldre. Er første jula med vesla, så alle vil vel være med henne, men det blir jo ikke så lett... Så må vel bare starte et sted:)

    ReplyDelete
  2. Åh så mysigt, det finns inget bättre än att få fira jul i sitt egna hem. Pyntat och fyllt med ljus och värme.
    Kram

    ReplyDelete
  3. Fine bilder! :)
    Vi skal feire jul hos min svigerinne iår og jeg kjenner at jeg gleder meg til å komme til dekket bord, hihi!:)
    Men lillejulaften-grøt blir hjemme hos oss!:)

    ReplyDelete
  4. Det blir koselig! Vi skal også ha julaften hjemme for aller første gang! Gleder meg veldig til å gjøre det koselig og få mine foreldre og mormor på besøk. Håper bare jeg er heldig med maten;-)
    Lykke til til oss, hehe!

    Klem fra Hanne:-)

    ReplyDelete
  5. Det blir koselig! Vi skal også ha julaften hjemme for aller første gang! Gleder meg veldig til å gjøre det koselig og få mine foreldre og mormor på besøk. Håper bare jeg er heldig med maten;-)
    Lykke til til oss, hehe!

    Klem fra Hanne:-)

    ReplyDelete
  6. Det er så delig å feire jul i eget hjem :-) Vi har i all hovedsak gjort det siden Storebror ble født, men med noen flyttinger tett innpå jul har vi da feiret noen hos mormor & morfar et par ganger de siste 7 årene også. I år blir det veldig spesielt for oss også da vi skal feire første jula i nyhuset! Vi får huset fult av besøk og vi gleder oss masse :-) Ha ei god uke :-)
    - Ranveig

    ReplyDelete
  7. Koselig å lage sine egne tradisjoner:-)
    Vi har feiret jul i eget hjem siden vi fikk barn.
    Så forresten en kommentar fra deg her om dagen at dere har trommesett i kjelleren, det har vi også, hihi. Her er det tre av fire som spiller slagverk.
    Klem fra meg

    ReplyDelete
  8. Det er berre det kjekkaste, å få feira jul heime hos seg sjølv :-) Det gjer me kvar år, og så kjem min familie og svigerfamilien annankvart år. Så får me sjå kor lenge det varer, eller om andre av søskena våre krever å få lov å ha jula også :-) Me nyter i alle fall å vera heime, med våre tradisjonar, og det gjer ungane også.

    Klem Eli

    ReplyDelete
  9. Jul i eget hus er veldig koselig. Lage sine egne tradisjoner og nyte julehjemmet sitt:)
    Vi begynte å feire hjemme da barna ble født.
    I år skal vi feire med svigers og broren til mannen min og hans familie. 4 barn og 6 voksne - koselig:)
    Klem klem

    ReplyDelete