8.4.13

The Stylizimo Community





Jeg regner med at du kjenner til Stylizimo?
Som ikke bare er Årets interiørblogg 2012,
men også et nettsamfunn for interiørfrelste.








Nina, gründer og primus motor bak
Stylizimo, er forresten like hyggelig "IRL"
som hun utstråler gjennom bloggen sin :) 






Stylizimo.com er et nettsted for deling
av interiørbilder, litt som Pinterest for
interiørfrelste. Jeg har vært medlem
ganske lenge allerede, og profilen
min heter Myke minutter :)






Man kan laste opp bildene sine direkte fra egen
datamaskin, eller bruke "Keep it on Stylizimo"-
knappen. En funksjonalitet jeg bare elsker!

Som Pinterest, er Stylizimo.com også
en egen verden der man kan følge
andre interiørfrelste.

Har du egen profil på
Stylizimo.com? :)



Stylizimo is not only the Interior 
Blog of 2012, but also an online
home decoration community.
Do you have a profile there?
My profile is Myke minutter :)



2 comments:

  1. Tusen, tusen takk, snille deg. Dette betyr så mye - du aner ikke! Jeg er veldig glad for å ha deg som medlem på Stylizimo.com. Du er til stor inspirasjon!

    Nyt siste rest i Miami.
    Stor klem fra Nina

    ReplyDelete
  2. Jeg synes du har bygget opp et unikt og flott nettsted Nina! Stylizimo.com er et supert sted å finne og dele inpirasjon for oss interiørinteresserte :) Klem fra Miami

    ReplyDelete