26.10.11

Mer fra kjellerstuen



Som lovet viser jeg flere bilder fra kjellerstuen :) 
Den grå sofaen fra Tannum hadde vi fra før. Sofabordet er nytt, 
det samme er putene, som jeg har vist tidligere.




Den hvite stolen hadde vi også allerede, 
den har bare blitt "pimpet" litt med et nytt saueskinn :)
I bakgrunnen kan skimtes nye tv-benken.

Her kommer det nok til å tilbringes en del kveldstimer foran den svære relativt store tv-en, eller med film på lerretet som kan heises ned foran tv-en. Er nemlig gift med en "gadget freak", så kan alltid føle meg trygg på at det tekniske er på plass :)

Takk for at du titter innom! :)



21 comments:

  1. Nydelig! Liker alt jeg!
    Og det trefatet var jo bare såå fint da! Hvor er det fra?
    Klem E

    ReplyDelete
  2. Så fint! Du har tatt nydelige bilete :) Så deilige fargar du har brukt, og så fint satt i saman. Du er ein flinking du, MM.

    Klem Eli

    ReplyDelete
  3. Kjempefine detaljar du har der☺ Kunne lett trivst der framfor eit lerret☺

    Klem M♥

    ReplyDelete
  4. Tusen takk for fine ord dere! :) Trefatet er fra Home & Cottage i høst. Den runde, rosa puten bestilte jeg nettopp fra H&M Home. Må ellers gi credit til Minuttmannen som har tatt bildene, han er den flinkeste fotografen her :) Jeg øver meg stadig på fotoredigering, tror aldri man blir helt utlært på det!

    ReplyDelete
  5. WOW! Me like! Fabelaktig er vel ordet :)

    Likte meg veldig godt der! Mannen min hadde vel besvimt hadde han sett tven og lerretet. Jeg er gift med en en liten stæsjhore jeg og... hihi!

    klem

    ReplyDelete
  6. så fint du har det!! :)
    høres ikke dumt ut med lerret OG tv hihi :)

    ReplyDelete
  7. Så fint dere har det, veldig koselig. Ha en fin kveld.

    ReplyDelete
  8. Kjempeflott fargekombinasjon...Nydelig rett og slett.Lurer på hvor du har kjøpt reinsdyrputen. Er på jakt etter en sånn..:)

    ReplyDelete
  9. Reinsdyrputen er fra Ellos, kjøpt nettopp :)

    ReplyDelete
  10. Så fint det har blitt! Har en mann som er glad i stæsj her også. TV'en kan liksom aldri bli stor nok...

    ReplyDelete
  11. Vakkert <3! Har veldig lyst på sånne puter altså... ;o)
    Ønsker deg og dine en flott torsdag! Klem fra meg

    ReplyDelete
  12. Så utrolig koselig du har det i kjellerstuen din! Og et nydelig lys på disse bildene også :)

    Klem og en finfin torsdag til deg
    Signe

    ReplyDelete
  13. Nyyydelige detaljer! Så flott det har blitt :)

    ReplyDelete
  14. Herlig stemning på bildene dine :)
    Så ut som ei finfin kjellerstue!

    -Amalie

    ReplyDelete
  15. I L-I-K-E! Ser veldig harmonisk ut og jeg elsker elsker puten! Hilsen fru krabbeklo som ikke klarer legge inn kommentar på vanlig vis hos deg

    www.krabbekrabbeklo.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Så fint du har fått det i kjellerstuen:) Liker alt jeg:) Fin dag til deg og dine:)

    Klem

    ReplyDelete
  17. Vakre farver og detaljer. Liker alt jeg ser!

    Ha en fiiin dag!


    AW

    ReplyDelete
  18. Kjempelekkert! Deilig å slappe av i slike fine omgivelser:-)

    ReplyDelete
  19. Så fint!! :) Likte lysfatet ditt, hvor er det fra? :)
    Natalie

    ReplyDelete