2.12.11

Hviit jul?





Øverst fra venstre: Tine K lampeskjerm, Kähler Omaggio skål, Tine K duftlys, Kinto Mugtail kopp, Ferm Living lysestake, Hagedorn & Hagen plakat og Tine K vaser.


Dette blir langt i fra ukens mest originale blogginnlegg, jeg vet. Men, jeg kan jo ikke la sjansen gå fra meg til å delta i konkurransen til den fine butikken Hviit og kanskje vinne en premie :) Det er lett å finne ting jeg ønsker meg derfra, "problemet" er heller å begrense seg. 

Ønsker alle fine lesere en nydelig helg! :)



3 comments:

  1. De har så mye fint hos Hviit. Jeg elsker spesielt de nydelige koppene "Kinto Mugtail", dette er årets julegave til min designervenninne som har alt. Jeg ble overlykkelig når jeg fant alle koppene hos House of Oslo :-) Ellers er jo Tine K en sikker vinner.

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem
    Netta

    ReplyDelete
  2. Fabelaktig søndag til deg, kjære!
    Takk for alltid vakre kommentarer inne hos meg, du er underbar!
    klem

    ReplyDelete
  3. Viktig å ha ønskene klare:)
    Ønsker deg en finfin lørdag og helg!
    Klem E

    ReplyDelete