8.1.12

Words to Live By





"If you want to be happy, be"

"Beauty is an attitude"


Sterke uttrykk, ikke sant?

Det er bra å starte det nye året med noen kloke ord på veggen,
visdomsord som kan minne en om viktige ting
etter hvert som månedene går.




Disse flotte Fly printene var en julegave til meg selv
og nå er de kommet i glass og ramme 
på bildelisten i kjellerstuen.

Alfakrøllen fikk også være med,
bare fordi jeg synes den er fin.

Super søndagskveld til deg! :)


It's nice to start the new year with
some new words of wisdom on the wall.


20 comments:

  1. Nydelige ord å ta med seg hver dag!!
    Fint er det også!!
    Fin søndagskveld til deg!!
    Klem Heidi :)

    ReplyDelete
  2. FLOTTE ord!
    Er så mye fint inne hos Fly ♥

    ReplyDelete
  3. Fine ord og fine print!

    Fin søndags kveld til deg!
    Klem fra meg!

    ReplyDelete
  4. Virkelig enkel visdom, som man bør ta til seg :)

    ReplyDelete
  5. kjempe fint!
    gleder meg til å få hengt opp julegavene til barna fra dere;) Må bare få rammet dem inn;forslag til hvor de selger fine rammer som passer til A4 str?

    god søndag!!

    ReplyDelete
  6. Kloke fine ord og så vakkert rammet inn <3 Ønsker deg en fortsatt fiin søndagskveld! Klem fra meg

    ReplyDelete
  7. Kjempe fine prints, tror jeg skal bestille noen mer;)

    ReplyDelete
  8. Kjempefine print! Jeg elsker bruk av ord i interiøret!:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    ReplyDelete
  9. Takk for koselig ord - og så fine bilder! Det er alltid så koselig å se printene hos andre! Klem fra Heidi

    ReplyDelete
  10. Fine print! :)

    Ønsker deg en herlig uke!

    Klemmer

    ReplyDelete
  11. Så fine! Takk for koselig kommentar. Jeg stålsetter meg til i morgen og gleder meg til det er over!!
    Ønsker deg og dine en fin, fin uke!
    Klem

    ReplyDelete
  12. Flotte prints med gode ord. Tror jeg må en tur innom Flyshop snart jeg også. Ønsker deg en finfin uke.

    ReplyDelete
  13. Kloke ord å ta med seg inn i et nytt år!

    ReplyDelete
  14. Fantastiska ord som man verkligen tar till sig! Och de passade ju helt perfekt in i ert hem!
    Önskar dig en härlig dag söta du!
    Nu blir det frukost och så blir det ut att njuta av Bangkok by! Kram Joy

    ReplyDelete
  15. Jeg er stor fan av slike prints..Viktig å ha noen slike påminnelser rundtomkring..
    Ha en super dag!!
    Klem:)

    ReplyDelete
  16. Så stilige... De ordene har jeg også :)

    Ønsker deg en fabelaktig start på uken.
    Her har nakken min låst seg igjen, så jeg må nok til legen imorgen og høre hva han sier.

    Smil og klem

    ReplyDelete
  17. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg:) Setter så stor pris på gode ord:)

    Har kikket litt inne hos deg før, liker meg godt her, så nå skal jeg legge meg til som følger:)

    Håper du får en fin uke,
    klem Jennifer

    ReplyDelete
  18. Finfine ord!
    Ønsker deg en flott ny uke!
    Klem E

    ReplyDelete