9.2.12

Point of View




Å se en sak fra flere sider kan være spennende. Eller et rom fra ulike vinkler, for den saks skyld. Når jeg ser bilder av mitt eget hjem, er det av og til som om jeg oppdager det på nytt. Å ta bilder via et speil er spennende. Det blir på en måte to vinkler på én gang det. 




Badet vårt kan være litt vanskelig å få et oversiktsbilde av. Her er dusjen og vasken avbildet fra døråpningen. Mens badekaret er fotografert stående mot speilet, som man kan se.

Svenngården har en fin utfordring akkurat nå med temaet 1 motiv - flere vinkler. Flere flotte bidrag ser du ved å klikke deg inn her.


16 comments:

  1. Jag älskar ert bad, jag hade kunnat flyttat in där och sovit i badkaret, hihi...
    Vi har så smått börjat planera ett nytt bad här i huset. Ett otroligt stort och tidskrävand och dyrt projekt som jag både gruvar och gläder mig till.
    Du som är så flink på interiör-sidor på nätet kanske har några bra webb-inspirations tips med bad till mig? ;)
    Varma kramar Joy

    ReplyDelete
  2. Spennende utfordring!
    Den må jeg huske på :)
    Badet ditt var nydelig!
    Ønsker deg en riktig god torsdag. Snart helg :)
    Klem Tonje

    ReplyDelete
  3. Nydelig bad og flott bidrag i utfordringen :)
    Fikk lyst til å fylle det flotte badekaret og ta meg en "spa" hi, hi.
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  4. Du har et utrolig delikat bad:)
    Ser du bruker skikkelige produkter(disse lukter caramel pudding)Flink jente:))Lykke til i utfordringen:)
    klem

    ReplyDelete
  5. Flott bad..lyst & lekkert!!
    Fin torsdag til deg.
    Klem!!

    ReplyDelete
  6. Utrolig lekkert bad! Så delikat! Og veldig pent pyntet.

    Fin dag til deg!

    ReplyDelete
  7. Nydelig bad og flotte bilder!
    Klem,
    Vicky

    ReplyDelete
  8. Lekkert bad, hadde gjerne tatt ein date med det badekaret :) Det er berre så fint! Me har fått eit tilbud på bad i kjellaren no, det var svindyrt og løysingane var gørr kjedelige - trur ikkje den som teikna badet leser blogg ;) Trur eg skal tipsa om denne bloggen her eg...

    Stor klem til min bloggevenn!

    ReplyDelete
  9. Dååån så lekkert bad <3 Artig å se bilder fra forskjellige vinkler! Ønsker deg lykke til i utfordringen og en fortsatt fin dag! Klem fra meg

    ReplyDelete
  10. Lekkert bad altså!:)
    Lyst og fint.
    Kjek å sjå frå andre vinkler.


    Ha ein strålande kveld:)

    ReplyDelete
  11. Flotte bilder og nydelig bad ♥
    Artig med denne utfordringen:)

    ReplyDelete
  12. For et utrolig nydelig bad! Elsker de svarte kontrastene til det kritthvite rommet!
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    ReplyDelete
  13. Hei søte!
    Endelig fikk jeg tid til å besøke deg her inne! Uken har bare flydd av sted, uff!

    Du har det vakreste bad! Nydelige bilder!

    Jeg håper formen din er stigende og at du er på bedringens vei :)

    Ikveld er jeg og Nala alene, mannen jobber (er det ikke den ene så er det den andre). Vi har funnet fram pledd og ullsokker etter en laang tur i halvmeter snø.
    Klemklem

    ReplyDelete
  14. Fantastisk bad. DEILIG. Littegrann misunnelig på det badekaret.

    God helg, klem klem

    ReplyDelete
  15. Lekkert bad og morsomme bilder.
    Det øverste er jo knallfint! Liker så godt de brune detaljene.

    God ferdag til deg!
    Klem Vivian

    ReplyDelete