4.3.12

Me, Right Now




Akkurat her befinner jeg meg ofte. Med MacBook'en, 
slik at jeg kan være på nett og med familien samtidig
(les: holde øye med trollungene).




Har jo en finfin kontorkrok i kjelleren, 
men det er praktisk å sitte i stuen mens barna er våkne. 
Med de nye spisestuemøblene er det jo enda mer lystbetont. 




Jeg har fortsatt veldig dilla på svart, hvitt, 
striper, sølv og en dæsj rosa. 




De nye lysestakene fra Day Home, Marimekko skålen 
og Tine K glass er veldig "meg" for tiden.




Flere fine bidrag i mars utfordringen hos NIB kan du se her: 




A lot of the time I'm sitting by the
dining table with my MacBook.
This is my entry into 




24 comments:

  1. Nydelig bidrag med fine bilder! Lykke til :)

    -Nina

    ReplyDelete
  2. Flott bidrag, sterke og klare bilder! Veldig deg....:=)

    ReplyDelete
  3. Rett og slett et meget lekkert bidrag!!
    Elsker stilen og alle de herlige detaljene:)
    Kjempeflott ♥

    Lykke til!
    Og god mandag:)

    ReplyDelete
  4. Så nydelige og myke bilder. Yes, this is YOU! :)
    Lykke til!

    God mandag!
    klem Nina

    ReplyDelete
  5. Nydelig bilder!
    Herlig bidrag
    Ønsker deg en riktig god ny uke
    Klem Tonje

    ReplyDelete
  6. Flotte bilder!!
    Ha en fin dag :-)
    Klem

    ReplyDelete
  7. Ett nydelig bidrag :)
    De herligste bilder i det vakreste lys!

    Fin ukesstart til deg :) Håper du har en fin dag og at solen skinner på deg. Her er det full fart Oslo - Haugesund - Oslo. Men gøy er det!

    klemklem

    ReplyDelete
  8. herlig bidrag, her likte eg meg godt !

    og fikk lyst til å kjøpe oreo kjeks :)

    ReplyDelete
  9. Oh! I love, love LOVE IT! DU har gjort det så flott med de nya möblerna!

    Lycka till i tävlingen och så önskar jag dig en härlig måndag och start på veckan! Kram Joy

    ReplyDelete
  10. Nydelige bilder!
    Vakker fargeharmoni:)

    Klem Gitte

    ReplyDelete
  11. Nydelig bidrag - liker alt jeg. Også det spiselige:)

    Fin kveld til deg!
    - AC

    ReplyDelete
  12. Nydelig bidrag!
    Rett og slett til å spise opp

    ReplyDelete
  13. Kjempefine bilder! Har samme skål fra Marimekko ved siden av macen jeg også. Full med sjokolade....Må jo kose seg litt mens man "jobber";)

    Fortsatt fin tirsdag.

    ReplyDelete
  14. Så fint, elsker kontrastene dine.
    Kunne fint sett for meg frk kastås selv ved det bordet, foran den mac'n, med oreaskåla tilgjengelig;)
    Lykke til i utfordringen!

    Håper dagen din er god!

    Klem Rikke

    ReplyDelete
  15. Så nyydelig bidrag, og dette er absolutt deg slik jeg kjenner deg :)

    Lykke til!

    ReplyDelete
  16. Dette er jo veldig deg : )
    Fine bilder - som alltid!

    Lykke til,
    klem Elisabeth

    ReplyDelete
  17. Macbook ♥ sukk! Min har tatt kvelden også lages de jo ikke mer. Uhu! Men det var ikke det jeg egentlig skulle si, så fine bilder! Elsker konstrastene ♥ klem

    ReplyDelete
  18. Så reint og fint, og så veldig deg :) Flott bidrag!

    Her sit eg inne og kosar meg i blesten, fysjom for eit vær det er i dag... Godt då å ha fri, og kunne tenna nokre lys og berre kosa seg.

    Klem Eli

    ReplyDelete
  19. Fiine bilder, fin tolkning og lekre detaljer!
    ....la veldig godt merke til sugerøret i melken! Fiiiint!*smile*

    Lykke til og fin uke!
    klemklem

    ReplyDelete
  20. La meg til som følger jeg...*smile*

    ReplyDelete
  21. Titter innom bidragene på NIB utfordringen, nydelige&klare bilder. Kult med hvit macbook:):) Legger meg til som følger hos deg:)

    Ha en fin kveld:)

    Kine:)

    ReplyDelete
  22. Hei hei, det er så mange fine bilder her hos deg, og før jeg glemmer det må jeg bare spørre hvor du har fått tak i de fine sugerørene?
    Oreokakene dine ser så proffe ut, at de nesten ligner på en leke kake.
    FANTASTISK, jeg er også en Oreo elsker med en fortid i USA, smakte du Oreo isen de hadde der? mmmm, hvor i USA bodde du?
    Jeg var I Florida 1 år, og savner det enda, selv om det er 12 år siden nå.
    Hi hi.
    Ha en fin dag
    Karianne

    ReplyDelete