20.4.12

Feriens tilbehør





Det er alltid gøy å shoppe
sko, vesker og solbriller i USA.

Abercrombie & Fitch skuldervesken
og nye blå Converse sko blir nok
sesongens favoritter for min del.





I sommerhalvåret "bor" jeg i Converse til 
hverdags og de må være lave, uten lisser.

Nye Tommy Hilfiger solbriller er på plass,
selv om jeg fortsatt er glad i Ray Ban pilotbrillene.

God helg fra Miami! :)


Some of my favorite accessories
this Spring are the Abercrombie & Fitch tote,
my new Converse shoes and Tommy Hilfiger sunglasses.


14 comments:

  1. veldig fine ting, skjønnar godt at dei blir sesongens favorittar! og ekstra morro med ting som er kjøpt på tur syns eg, blir liksom litt minner óg! ha ein fin dag og god helg! klem

    ReplyDelete
  2. Stilig!Fortsett å kos deg
    klemlem

    ReplyDelete
  3. Så mye fint da =) Herlig med shoppings!
    Fikk selv blå converse i bursdagsgave!DIGGER!Høye med lisser ;)
    De lave uten lisser i var skikkelig fine...(må nok ut på leting etter sånne i hvit)
    Ha en fin fin dag =)
    KLEM LINE

    ReplyDelete
  4. Så fine ting :)
    Dette er noen av mine fav. også!
    Abercrombie i københavn er også helt rå.
    Bli gjerne med på min lille gi bort, der kan du vinne Abercrombie.

    Ha en flott dag.

    Klem

    ReplyDelete
  5. KULE SKO!!!
    Lurer selv fælt på hvilken farge mine nye skal ha!!!
    Herlig bilde av deg også!!!
    Kos dere videre!!
    klem Heidi :)

    ReplyDelete
  6. Liker blåfargen på de skoene!! ha en fin dag!

    ReplyDelete
  7. Herlig! Må bare spørre, sidenjeg skal til USA mai neste år; Hvor billig er det for convers i USA kontra her? Kjenner jeg gleder meg mer og mer, desto flere USA innlegg du poster! Tommel opp :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sko er noe av det billigste du finner i USA ift Norge :) Jeg betalte 40 dollar (229 kroner) for mine i forrige uke, de var på salg. Du får garantert Converse til under 500 kroner full pris :)

      Delete
  8. Knallfine sko og vekse, ja briller og!! Har høye converse, men kanskje jeg burde skaffe meg lave til sommeren...!
    Klem♥

    ReplyDelete
  9. Abercrombie love..helfrelst !!
    Hamstrer alltid converse i Usa:)
    Nyt ferien videre..
    Klem!!

    ReplyDelete
  10. Kule sko;) og tøffe bilder;) kos dere på resten av turen....synes du er god som tar deg tid til og besøke meg på turen deres;) takk!

    ReplyDelete
  11. Skjønner godt at det er en favoritt, kjempe kule sko og en stilig veske. Ja solbrillene var også kule. Kjekt å starte våren og sommeren med nye favoritter.

    God helg!

    Klem fra Annfrid

    ReplyDelete
  12. Så koselig med ett glimt av deg!
    Herlige innlegg du har fra ferien deres.. jeg lengter
    etter en skikkelig familieferie, og USA hadde
    vært bra : ) Takk for tips søte deg!

    Kos dere videre på tur,
    klem klem

    ReplyDelete
  13. Å så kjekt å sjå deg! Digger dei skoa dine :) Ser på smilet at du har det veldig veldig bra, og den vesle frøkna over her er jo i sitt ess ser eg, SÅ herlig! Veldig gode bilder av ho på stranda, kjekke minner å ha.

    Eg har sunmørsdialekt veit du :) Eller, eg knotar nok ein del, for den er ispedd sunnhordlandsk og stavangersk også - først og fremst kommuniserer eg og så høyrer eg etter etterpå ;) Så egentlig så har eg vel min heilt egen blandingsdialekt...

    Når kjem dåke heim?

    Klem ELi

    ReplyDelete