6.5.12

Favoritter på badet






Her ser dere noen av yndlingsproduktene på badet mitt akkurat nå :)
Håndsåpen Savon de Marseille er blitt en ny favoritt.






Som nevnt i et tidligere innlegg, elsker jeg roseduft!
Duftlyset fra samme serie som såpen lukter himmelsk.






Essie neglelakk i fargen Mod Square pynter opp
på tærne mine siden ferien i Miami :)





Lipglossen Juicy Tubes fra Lancome har vært en favoritt i årevis. 
Passe seig i konsistensen, så den ikke "sklir" av leppene. 
Dessuten gir den ganske mye farge for å være transparent lipgloss.
"Fraise", som er fransk for bringebær, er favvisfargen.

Kan du se at jeg generelt er glad i rosa? :)

Hvilke favorittprodukter har du på badet?

PS: I morgen blir det ny giveaway!




Some of my must have products right now,
include the Savon de Marseille line,
Essie nail polish and Lancome lipgloss.





19 comments:

  1. Så flotte farger!!
    Elsker den rosa jeg og:)
    Håndsåpen er knallgod.

    Ha en fin fin dag:)

    ReplyDelete
  2. Så deilig med rosa :)
    Her i heimen er det også mye rosa på badet, mitt favorittprodukt på badet er garnier rosa dagkrem og eight hour leppepomade.

    Finfin søndag til deg og dine! Nyt den og kos dere masse.

    Her ligger jeg til lading og mamma skal stå for middagen, så max relax på denne frøkna :)
    Smil&klem

    ReplyDelete
  3. Lekkert med rosa!

    Fineste søndagen til deg!!

    ReplyDelete
  4. Råååsa er jo berre ein skjønn farge :) Omgitt av gutter og menn som eg er her i heimen vert det lite rosa... Men duftelys med Marrocan Rose er ein stor favoritt hos meg, eventuelt Durance sin Lavendel også. Her går det i fotball for husets testosteron gjeng, så Frøken Fryd koser seg på egenthånd med klesvask, bretting og på-plass-legging og innimellom så sit eg på terrassen og samlar frekner, høyrer på musikk og koser meg med La Peregrina :)

    Weh! Gleder meg til ny give away!

    Klem Eli

    ReplyDelete
  5. jeg bare elsker rosa og den nyansen du viser er absolutt en favoritt

    ReplyDelete
  6. så fine ting bilde nr 3 var skikkelig kult!
    klem Hege

    ReplyDelete
  7. Den neglelakken er blitt mitt favoritt merke! Lovet it!:)

    ReplyDelete
  8. AAaahhhh. Lekre bilder :) Ikke fått testet ut Savon serien enda, men må snart få ut finger´n nå. :)
    Lekkert og rååååsa. Jeg har også Lancome sine juicy tubes som favoritt. Ingen over, ingen ved siden :) Er også veldig glad i neglelakk fra essie og dior. Enkle å påføre, og neglelakken sitter lenge.

    Ha en flott søndagskveld.
    klem Jane

    ReplyDelete
  9. Flotte rosa innslag:)
    Jeg har også Savon serien på badet, men med lavendel.
    Den er også nydelig:)
    Klem Veronica

    ReplyDelete
  10. Aaa et gladfarge innlegg:)) Nydelig søndag til deg,klem

    ReplyDelete
  11. Rosa kan jeg like ;)
    Deilig med fine såper og neglelakk som matcher.
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  12. Herlige bilder av de rosa favorittene dine på badet.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    ReplyDelete
  13. Så fine bilder med friske rosafarger fra badet :)

    Jeg kjøpte også Savon de Marseille i Paris, og elsker den!! Kjøpte såpa og håndkrem, og de ble fort favoritt her og :) Mine er i den blå fargen :) Nå har jo jeg blitt litt glad i blå ;)

    Ha en herlig kveld og spennende ny uke :)
    Klem og kos Lisa :)

    ReplyDelete
  14. Underbara bilder och den där handtvålen har jag också hos mig, älskar!
    Önskar dig en fin vecka.
    Kram

    ReplyDelete
  15. Friske fine bilder :-)
    Ønsker deg en flott uke!
    Klem

    ReplyDelete
  16. Er min favoritt såpe også;) men har ikke prøvet den rosa...har den røde. Den lukter kirsebær.

    ReplyDelete
  17. Åh, jeg er så enig. Jeg liker også denne serien, men har for det meste kjøpt den med sitrus duft. Lukter så friskt! Juicy Tube kan jeg ikke leve uten.

    ReplyDelete
  18. Stilig med litt farge! Lekkert:) Og den såpa lukter så godt!!
    Klem fra Kristin

    ReplyDelete
  19. digge baderomsprodukter:) juicy tubes var også en favoritt hos meg i mange år, hadde jo en i alle farger en stund - da jeg jobbet i taxfree:)hehe jaja, jeg trekker en vinner av baderoms utfordringa ikveld:) ha en flott søndag!

    ReplyDelete