13.6.12

Makeover stuebord





Noen "førbilder" i dag av
brettbordet i stuen som har
fått seg en makeover...






Den slitte, hvite finishen ble litt for
"shabby chic" for meg, så bordet fikk
ny farge. Kan dere gjette hvilken? :)

Ellers tusen, tusen takk for alle
koselige kommentarer, jeg setter
umåtelig pris på hver og én!!
Har en superbusy uke, men 
håper å besøke dere nærmere
helgen :) Fiin onsdag!



My folding tray table got
a makeover, here's the 
before picture. Can you
guess the new color?


13 comments:

  1. Sort? hehe...blir nok fint uansett;)

    ReplyDelete
  2. Tipper enten sort elle grå. Sikker på det ble stilig og gleder meg til å se det.

    Klem

    ReplyDelete
  3. Det ble vel svart vel? Fin dag ønskes deg. Klem fra Lene

    ReplyDelete
  4. Hei kjære deg :) Endelig på en bloggrunde igjen og da må jeg selvsagt innom og besøke deg her! Syns det bordet var knallfint jeg - men om fargen er byttet så tipper jeg turkis, jeg...Ser de andre tipper svart - og det er nok mye mulig, men jeg går litt motstrøms jeg da ;) Håper du har gode dager, selvom du er busy - og at du nyter solen når den er der. Her har jeg hatt behov for å koble ut alt som heter blogging en stund - men er tilbake i dag. Vil takke deg igjen for alle gode ord du legger igjen inne hos meg, du er fantastisk til å oppmuntre og lyse opp dagene mine. takk. Ha en FLOTT dag. god klem til deg

    ReplyDelete
  5. Jeg tipper på sort eller grått:) Gleder meg til å se resultatet;) Ser du har lagt igjen en hilsen inne hos meg ang Mail... Jeg har vært i London de siste dagene og kan ikke se at jeg har fått noen? Ble nysgjerrig så veldig hyggelig om du vil sende den en gang til:) Fin onsdagskveld til deg. Klem fra Pernille

    ReplyDelete
  6. Jeg får gå motstrøms og tippe litt blankere hvitt jeg da :)
    Nydelig bilder :-)

    ReplyDelete
  7. Hmm, ja hva kan fargen være?? Hvitt slo meg først, men kanskje grått heller?
    Spennende å se iallefall:)
    Klem fra Kristin

    ReplyDelete
  8. ROSA!!!
    Eller så gæærn er du vel ikke. Eller??? ;-)

    ReplyDelete
  9. Rosa?
    Jeg tror det er blitt knallrosa jeg:)
    Det hadde blitt fint i grønt også tenker jeg. Og hvitt. Og svart. Grått også:)
    Spennede! Gleder meg til å se:)

    Ønsker deg en god dag
    Klem Tonje

    ReplyDelete
  10. Kan du ha malt den svart?

    Fin torsdag!
    I dag skal jeg ta med mannen min på Rent, musikalen! Gleder meg masse. Datenight er så kos!

    klem

    ReplyDelete
  11. Så spennende! Stilig bord
    tipper det ble grått eller sort..
    klem Hege x

    ReplyDelete