28.6.12

Sommerlig festbord






Som lovet, her er flere bilder fra helgens
feiring av bryllupsdag og bursdag :)








Benytter slike anledninger til å få brukt det nydelige, rosa
Ib Laursen serviset mitt. I tillegg til sjokomoussekaken,
spiste vi også deilig bringebærkake og nybakte boller.








Fine servietter fra Kid Interiør.

Så herlig når lyset flommer inn i stuen...
Da må man skynde seg å fotografere :)








Her har det vært en hektisk uke, med lite blogging. 
Jeg satser på å få besøkt dere mer de neste dagene :)

God torsdag!




Some pics from the little party we had last Sunday.
I love setting a summer table with pink details.


16 comments:

  1. Herlig med den lys rosa farven på serviset....
    ha en fin dag
    klemklem

    ReplyDelete
  2. Å så herlig bordekking,så enkelt og flott i nydelig farge og det servicet var så fint,nydelig farge:)så kjekkt å kunne bruke slike fine service til å dekke med:)
    Ønsker deg ein fine kveld søte du:)
    Klem fra Lillian.

    ReplyDelete
  3. For et flott dekket bord, nydelig farge.

    ReplyDelete
  4. Nydelig sommerlig bord.
    Sukkersøtt akkurat som de flotte pikekyssene:))
    God kveld og helg til deg!!
    Klem Veronica

    ReplyDelete
  5. Så nydelig! For et vakkert servise!
    God helg!
    Klem

    ReplyDelete
  6. Herlig bord! Med eit nydelig service:)
    Passer jo perfekt no om sommaren.

    Ønsker deg ein fin fin kveld

    ReplyDelete
  7. Nydelig sommerbord!
    Et kjempe fint service! :)

    Håper du har gode sommerdager!
    Klem fra meg :)

    ReplyDelete
  8. Nydelig og sommerlig.
    Hyggelig dekket bord :)

    Håper dere har hatt kos feiring ;)

    Klem fra Meg på ferie :)

    ReplyDelete
  9. Så herlige bilder da gitt! KJempefint duket opp bord!

    God helg!

    Klem

    ReplyDelete
  10. Så fint bordet var dekket & for et herlig servise, nydelig farge!

    Klem

    ReplyDelete
  11. Nydelig servise! Og fargen: FANTASTISK!
    Alt som er rosa er fin-fint ;)
    God helg til deg og dine!

    Klem

    ReplyDelete
  12. Så nydelig dekket!!
    Det serviset er jo sp herlig ♥

    ReplyDelete
  13. Jeg vil komme på fest hos deg :) hihi! Nydelig!

    Du jeg glemte helt å gratulere deg med dagen. Uff og huff!
    HURRA FOR FINESTE GRO ANITA!

    Happy weekend
    -Maia

    ReplyDelete
  14. Så herlig; lyst og sommerlig.
    Fiint service også:)

    Klem Vivian

    ReplyDelete
  15. For et nydelig service! Jeg liker!

    Fortsatt fin søndag til deg!

    ReplyDelete
  16. utrolig koselig.. jeg blir så glad av fargen rosa kjenner jeg :)

    ReplyDelete