1.6.12

Ut og inn





Oliventreet har overlevd helt siden 
i fjor sommer utrolig nok. Så for litt
siden flyttet jeg det ut, men inn igjen
kom det da været ble så skiftende.




Nå da oliventreet har fått så fin potte på seg,
har jeg ikke lyst å flytte det ut igjen og
la potten stå igjen tom innendørs :)





Med andre ord: Får vel "investere" i et
tre til! Så det skal jeg gjøre i helgen,
jakte på et rimelig oliventre :)

Noen som har tips?

God helg til deg som titter innom!

Husk: Siste sjanse til å delta
på min give away og vinne
solbriller! Til og med midnatt fredag

16 comments:

  1. Nydelige bilder,eg har bare latt mitt stå inne synest det er så fint og jammen så trivst det enda,litt redd for at eg ikkje skulle klare å få det til å trivst:)
    På Europris har de hatt rimelige oliventre har eg høyrt:)
    Fine fredag og ei fine helg til deg!
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  2. Wow, du er flink! Mitt står dødt på loftet.. Må nok investere i et nytt i år, så får vi håpe jeg har utviklet mer grønne fingre over sommeren.. Tihi :)

    Takk for superhyggelig kveld Igår, drømmer fortsatt om kyllingsalaten :)

    Klem

    ReplyDelete
  3. Så vakre bilder!
    Jeg tenker hele tiden at jeg skal kjøpe et tre, men når jeg tenker på mine grønne ferdigheter så går jeg igjen etter å ha sett på oliventrærne jeg passerer. Kanskje jeg skal prøve allikevel...? Elsker de jo - et i plastikk hadde vel vært det beste for meg :D Fin fin fredag til deg!!
    =)

    ReplyDelete
  4. Så fint og så fine bilder!
    De er kjempefine.. ønsker meg jeg også.
    ha en flott helg! klem Hege

    ReplyDelete
  5. Fine bilder. Den lampen har jeg også... tror min lampe må få selskap av et oliventre og;);)
    God helg.
    Klem fra Anine

    ReplyDelete
  6. Lekre Bilder. Jeg har dessverre ingen erfaring med oliventrær, men fine er de. ønsker deg en magisk helg! Klem

    ReplyDelete
  7. Hei!
    Så fint tre, ønsker meg eit slikt eg og...
    Skjønner at du vil ha det som som Ole Brum, ja, takk begge deler... ;o)
    Både ute og inne :o)
    Har dessverre ikkje noko tips til deg, håper du finner eit flott tre i løpet av helga :o)
    Fine bilder!
    God fredag til deg!
    klem IB

    ReplyDelete
  8. Kjempefin blomsterpotte og nydelig tre. Mitt har ikke overlevd vinteren dessverre... Tror blomsterkjeden Floriss har tilbud på oliventre... Leste det på en annen blogg. Tvi, tvi i jakten! Klem

    ReplyDelete
  9. Är så inponerad av er alla som lyckas håll aolivträden vid liv, de är ju så otroligt vackra!

    Önskar dig en riktigt fin helg!

    Kram

    ReplyDelete
  10. Så flink du har vært som har holdt treet i live da!! Her tålte det ikke en måned engang...
    Nydelige bilder!!
    Ha en flott kveld og ei god helg
    Klem fra Kristin

    ReplyDelete
  11. Så fint oliventre. Jeg har også prøvd å la mitt overvintre, men det burde kanskje hatt litt vann innimellom så jeg tror nok ikke det har overlevd :-( Jeg synes oliventre er dyre uansett hvor man kjøper de. Tror jeg kjøpte mitt hos Melby gård i fjor, men det var nok når de hadde salg siste helgen de hadde butikk på senteret.

    Takk for en kjempehyggelig kveld i går. Tiden går jammen fort når man har det koselig :-) Vi får treffes igjen når vi har fått litt mer input ;-)

    Ha en fin helg!

    Klem
    Anett

    ReplyDelete
  12. Så gøy at det har klart seg over vinteren.. det gjorde ikke våre
    desverre. Men, på Bunnpris - av alle ting, fant jeg oliventrær nå denne
    uka! Store, til 499,-. Vet ikke om de har de i alle butikkene, jeg kjøpte
    her på Grünerløkka.
    Fine er de i hvertfall, både inne og ute : )

    Nyt helgen!
    Klem klem

    ReplyDelete
  13. Jeg har nettopp kjøpt ett lite til å ha ute på terassen, det forrige overlevde ikke :/
    Nydelige bilder, og den potta var knallfin!

    Ha en flott helg!
    klem klem

    ReplyDelete
  14. Europris har hatt store, flotte oliventre til 299,- Eg har venninnehelg og koser meg verre, no er det min tur på badet og marsj i seng! Me har o så mykje kjekt å finna på i morgon også :)

    Gleder meg til boligmessa!

    ReplyDelete
  15. Jo flere oliventrær jo bedre. Har samme dilemma som deg! ;) vakker potte også, da :) og tips har du fått - euro pris eller plantasjen ;) god helg til deg!! klem

    ReplyDelete
  16. Lurer på om jeg skal prøve meg på et oliventre for første gang i år jeg også. Det er jo såå fint! Mulig jeg må gå til innkjøp av potten fra Kremmerhuset også, nå har jeg sett den så mange steder og merker den stadig flytter seg oppover på ønskelisten;) Fiine bilder viser du, klem Kjersti

    ReplyDelete